Gå til innhold

PSP feature list + slim dato/pris

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Driver og vurderer ny konsoll om dagen , har vært bortpå PS2 men PSP er også interessant. Finner ingen god feature liste dog, som dekker tiden etter jeg hadde maskinen.

Siste FW som kom før jeg kvittet meg med den jeg hadde var vel 3.00. Siden det så har det hvis jeg skjønner det riktig kommet fullskjerm støtte fra Sony, dvs at man kan spille video i full oppløsning uten hacka FW? Er det noen andre viktige oppdateringer når det gjelder offisiell firmware?

Kommer nok til å vente på PSP slim i september, søkte etter en tråd om slim men eneste jeg fant var en tråd med masse krangling fordi trådstarter hadde posted mockup og var litt lite informert, ikke veldig mye til nytte når man leter etter info om release dato og pris her i norge.

Slim kommer vel sannsynligvis til ikke å være hackbar (?) så da blir det nok orginal FW racet med den, noe som egentlig er greit nå som alle 500 krs spillene jeg ville ha da jeg hadde maskinen nå koster 12 pund på play.com, og man får 4GB minnekort for 500 :D

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

um, bump :p svar pleeeeease 8# var på elkjøp og der koster base pack 1495 nå, gamle psp sef.... så skal ikek være mye mer for slim om jeg skal ta den

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...