Gå til innhold

Bare trøbbel med CDON!

Anbefalte innlegg

Har også bare gode erfaringer med CDON. :) Varene kommer raskt, og prisene er greie.

En gang sendte de meg to av en film, og så var det en film som ikke ble sendt. Jeg gidde beskjed til kundeservice, og de sendte meg filmen jeg maglet, pluss en frankert konvolutt til å sende den andre tilbake i. Alt i alt ingen problem.

Har aldri handlet med kredittkort der, og det kommer jeg heller ikke til å gjøre. Ser for meg at retursaker kanskje kan bli litt større problemer da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte spill på faktura fra CDon. Uheldigvis glemte jeg denne av og fikk purring på den. Dette har skjedd to ganger tilsammen, og har bestillt mange, mange spill fra CDon. Pga dette har de fjernet min mulighet til faktura. Helt latterlig etter min mening..

Jeg mener å huske at de endra det slik at personnummer ble obligatorisk for å få handle på faktura, men det begynner å bli en stund siden. Jeg tror ikke jeg har hatt noen ubetalte fakturaer der noen gang, men jeg har heller ikke mulighet til å handle på faktura. (Og jeg nekter å oppgi personnummeret mitt til dem - særlig hvis det som ble sagt om at kundebehandlerne har full tilgang til kontoinformasjonen er riktig...)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Mulig flere kommer til å oppleve problemer med CDON, nå i disse hektiske juletider. Tenker det er mange som bestiller filmer m.m. på nettet.

Lenke til kommentar

Mindre probelemer med CDON her også. kjøpte en julegave med VISAkort og mozilla tøvet nettbanken til da jeg holdte på å godkjenne overføringen. Før jeg vet ordet av det er pakken sendt og jeg har ikke betalt for noe som helst. forklarte det til CDON sin kundeservice og jeg fikk en mail tilbake som jeg dessverre ikke ble så veldig klok av!

Hei,

Vi sendte din ordre igår 10/12-2007. Vi kommer trekke penger for den inne kort.

Mvh

xxxx

CDON.COM

For å gjøre det lettere for oss vennligst legg ved tidligere mail konversasjon, hvis du svarer.

Takk.

er litt usikker på hva resultatet blir om de prøver seg med betaling uten tilgang til min BANK ID(Om det er dette han mener..). Tullete system som ikke sjekker at betalingen er mottatt på forhånd før at den godkjennes. Blir ikke noe smilende fjes her om jeg blir bombet med purringer uten advarsel. :)

Lenke til kommentar
Hva er mailen til cdon.com?

Finner den ikke på siden deres, og hadde vært greit å finne ut hva man skal gjøre når de kålhuene sender feil vare?

Du må nok bruke kontaktsjemaet deres. Jeg har i alle fall ikke kjennsap til noen mailadresse.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skjer med CDON? Jeg mail'et dem om et spm. på torsdag kveld, og har ikke fått svar enda. Men kanskje noen av dere kunne hjelpe meg. Når jeg har bestilt noe fra før, kommer varen til å ligge der som "levert" i all evighet selv etter jeg har betalt den?

Mvh: Kopy :new_woot:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Skjer med CDON? Jeg mail'et dem om et spm. på torsdag kveld, og har ikke fått svar enda. Men kanskje noen av dere kunne hjelpe meg. Når jeg har bestilt noe fra før, kommer varen til å ligge der som "levert" i all evighet selv etter jeg har betalt den?

Mvh: Kopy :new_woot:

jeg sier det samme. STYR UNNA!

jeg har kjøpt mediaplayer som ikke virket i begynnelsen av oct. har den enda. dei klare aldri svare på mail. har sende kjempe mange mailer. får sjeldent svar. fikk 1svar i des. om at dei hadde sendt retur pose.men dei løyg. for tar ikke nesten 2uker i posten!

er så lei av denne dårlige service. betalte jo tross alt 2000for spillen!

hater cdon. skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å få fart på sakerne her.

blir så lei !!!

om vi med dårli erfaring som mine at du ikke får det du trenger. følger ikke norsk lov å sann. er det ikke mulig å gå sammen til noen som kan kreve at dei sjerper seg?

Lenke til kommentar

Jeg har og store problemer med cdon for øyeblikket.

Bestillte et Steelseries 5h v2 usb headset og de presterer og sende meg feil headset, (altså det som koster mindre uten usb lydkort) og jeg mailer dem og forklarer dem at de har sendt feil vare.

Ja ok sier de og forklarer en del spørsmål og sender meg en returlap.

Den har jeg fått og sendte varen tilbake, *edit* : de sendte også rett headsett til meg denne gangen for det om det i bekreftelses eposten ikke hadde med hele navnet til varen som gjorde det lett for og bli forvirret.

Nå mangler det bare at de får varen igjen med den nye fakturaen.

Kundeservicen er egentlig ganske grei men den er så treg, som gjør det ganske tungvint og returnere ting.

Jeg vet ikke om jeg kommer til og handle der igjen, jeg skulle strengt tatt ønske de hadde telefonservice men egentlig er jeg fornøyd etter bestillinger derfra før så det vurderes

Endret av MagicCheeseball
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Er det noen som har noe telefonnr. som cdon er mulig å nå på?

De svarer tydeligvis ikke på mail lenger.

Forøvrig gjelder min sak cdon.dk, fordi varen ble bestilt som en gave til en person jeg kjenner i Danmark. Uansett, jeg ville tro rutinene er ganske mye de samme i hele cdon-konsernet.

Velkommen inn i klubben... De praktiserer ikke telefonservice. Slit med helsa. :(

Telefonnr til CDON i sverige er: 0046 406016105. Du kommer til et sentralbord. Spør etter kundeservice. De var faktisk ganske hyggelige og greie å ha med å gjøre...

Lenke til kommentar

Bestilte varer fra CDon for 1600 kr. Litt av hvert, f.eks Presidenten/The West Wing sesong 1-3, et par billige filmer (f.eks What Women Loves (e.l.) med Mel Gibson), og et PC-spill. Det må ha gått 4 uker nå. Betalte med VISA, så det er de som sitter med rentene og tjener penger mens jeg taper penger på å vente.

Trodde ikke CDon var sånn, men denne tråden var en tankevekker. Har bestilt fra de tidligere, sist gang i 2004 eller der omkring og hadde ingen problemer da. Bestile et par GC-spill, og en film.

Lenke til kommentar
Er det noen som har noe telefonnr. som cdon er mulig å nå på?

De svarer tydeligvis ikke på mail lenger.

Forøvrig gjelder min sak cdon.dk, fordi varen ble bestilt som en gave til en person jeg kjenner i Danmark. Uansett, jeg ville tro rutinene er ganske mye de samme i hele cdon-konsernet.

Velkommen inn i klubben... De praktiserer ikke telefonservice. Slit med helsa. :(

0046 406016105 er telefonnr til cdon

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Har hatt relativt gode erfaring med cdon de årene eg har brukt de. Var ein gang ein fikk ein dvd som begynte å hakke midt i filmen så det sendte eg mail om det gikk ein liten stund og da sa de skulle sende returkonvolutt også når de fikk filmen skulle de sende ny men eg fikk ny film med retur forsendelsen. Fikk også noe frakt oppkrav på den men ein rask epost også var det ordnet.

Men nå holder eg på med ein service sak om noe mobil utstyr som har vert inne på service 2 ganger før. Da gikk det smertefritt med å sende det rett til anovo og det kom i retur innen ein uke men denne gangen ville eg ha ny og da måtte det sendes til sverige og det er ca ein måned siden. Begynner å bli litt lei nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...