Dofty Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Hei! Jeg lurer på om det er mulig og bruke vanlig minnepenn, som f.eks elkjøp selger som source for cd spiller i bil som har USB uttak? Eller må jeg ha vanlig mp3 spiller da i tilfelle? Er det jeg har nå men den er bare på 256 mb. 1 gb minnepenn koster liksom 79 kr Takk for svar! Endret 19. august 2007 av Dofty Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg tror alt som blir oppdaget som usb masselagringsenhet i windows kan brukes i biler også. Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) De kan det. Satt på med en kompis for en ukes tid siden og han hadde "hele musikk samlingen" på en minnepinne som sto i anlegget. Fungerte utmerket. Det er nok en forutsetning at spilleren tar MP3 om det er formatet du skal ha musikken i. Endret 19. august 2007 av Tropetor Lenke til kommentar
friskies Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ja, bruker vanlig minnepinne i bilen selv jeg, veldig genialt serru! Slipper å brenne cd`er hver dag. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 oki, da kjøper jeg en gigapinne til 79 kr:O helt sykt billig. takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå