FuzzFuet Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Hei Har motatt pakkene mine nå. Fikk pakken fra Sidewinders og Microplex på samme dag Men jeg tror de på Sidewinders glemte og legge ved nippler til radiatoren min, det lå ikke noen nippler nedi esken til den, og jeg har ikke 2 til overs. Men hvist jeg prøver nipplene som fulgte med tanken eller blokken så passer de ikke så bra, men det kan da ha noe med at de ikke bruker samme gjengene? Faren min har noen rørkoblinger og annet div i 1/4" gjenger, noe passet bra, annet ikke. Så jeg må sikkert kjøpe to 1/2" slangenippler med 1/4" gjenger på en butikk i "byen", men hvilke? På HWlabs sine sider står det "G 1/4" Female Threaded Fittings", betyr det at det er G 1/4" gjenger jeg skal ha og selger de det? Hva tror dere? Edit: Er BlackIce Extreme III på microplex den samme som den jeg har "Black Ice Xtreme 360"? i såfall står det på microplex sine sider at "Gjengedimensjon vann inn/ut = 1/4"BSP" BSP er jo "British Standard Pipe" som er vanlig i industrien osv. Endret 19. august 2007 av LockNess Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Glem det, Sidewinder sendte nye til meg Super service hos dem Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Har også erfart at sidewinders er helt rå på servicen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå