pedsti Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei, dette er saken: Jeg bestillte frikort i mai, tror jeg. Uansett bestillte jeg det i år. Fikk meg en jobb, og jeg leverte frikortet til arbeidstaker. MEN den delen jeg leverte til arbeids taker, skal jo arbeidstakeren beholde etter at mitt arbeid hos dem er avsluttet. Så nå har jeg mistet del 2 av frikortet og vet ikke hvordan jeg skal få utbetalt lønnen hos den nye arbeidstakeren min. Prøvde og gå på minside.no og bestille nytt, men man kan jo bare bestille èt i året, så jeg ble avist. Hva må jeg gjøre for og ordne meg nytt frikort? btw, lønnen har ikke overstridet grensen til frikortet, verken hos den nye eller hos den gamle. Så jeg skal ha frikort. vet ikke om dette er postet i rett kategori. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Arbeidsgiveren skal skrive på hvor mye du har tjent og gi kortet tilbake til deg. Slik at du kan levere det til neste arbeidsgiver. Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 oja, okei. Dette mente jeg også. men pappa sa at man måtte bruke del2 og gå til **** og få utskrevet et nytt. men dette er feil? han var ikke helt sikker sa han. Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 du skal ha tilbake skattekortet ditt fra din forrige arbeidsgiver. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 På vanlige skattekort stemmer det at man har 2 deler, en som man kan gi til hovedarbeidsgiver, og en man kan gi til en annen arbeidsgiver. På frikort derimot er det bare et kort som "går på rundgang" mellom arbeidsgiverne. Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Okei, takker for svar. Skal kontakte den gamle arbeidsgiveren da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå