Gå til innhold

Vigo - var nr. 0 på venteliste, men ikke lengre!

loathsome

Anbefalte innlegg

Hei,

Sjekker vigo.no i dag, og til min forskrekkelse ser jeg at på MKMED1---- MEDIER OG KOMMUNIKASJON står jeg som 45 (jeg var vel 3 eller noe), og på ELELE1---- ELEKTROFAG (Ordinært løp) er jeg nå nr. 5 der jeg var 0, og et helt nytt fag er kommet (STUSP1---- STUDIESPESIALISERING (Ordinært løp)) og der er jeg nå nr. 0?!

Hva har skjedd her? Prøvde å ringe til inntakskontoret i Hordaland, men de er stengt og det er skolestart i morgen :no:

Hva i faen? Hva skal jeg gjøre?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
untitledvm7.jpg
Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, kan du ikke gå inn og takke ja til ett av tilbudene, det står jo at du er tlbudt plass?... Hvis jeg ikke husker feil så må du inn for å takke ja eller nei til en studieplass. Men er ikke helt sikker siden det er lenge siden nå :)

9315337[/snapback]

Takket ja til venteliste, og noe mer en det har jeg ikke fått .. merkelige Vigo-tull :hmm:

Lenke til kommentar
Hvorfor er det akkurat Fyllingsdalen som er alternativet?

9317211[/snapback]

Hvis han ikke har kommet inn på noen av valgene sine pga. for dårlige karakterer må likevel fylket gi han en skoleplass, og siden Fyllingsdalen vel er den skolen i Bergen med lavest karakterkrav så han fikk plass der. Sånn har jeg forstått det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...