loathsome Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Hei, Sjekker vigo.no i dag, og til min forskrekkelse ser jeg at på MKMED1---- MEDIER OG KOMMUNIKASJON står jeg som 45 (jeg var vel 3 eller noe), og på ELELE1---- ELEKTROFAG (Ordinært løp) er jeg nå nr. 5 der jeg var 0, og et helt nytt fag er kommet (STUSP1---- STUDIESPESIALISERING (Ordinært løp)) og der er jeg nå nr. 0?! Hva har skjedd her? Prøvde å ringe til inntakskontoret i Hordaland, men de er stengt og det er skolestart i morgen Hva i faen? Hva skal jeg gjøre? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 19. august 2007 av loathsome Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Du må begynne på Fyllingsdalen VGS hvis du vil gå på skole dette året. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Men hvorfor står det "tilbudt opplæring/skoleplass" på førstevalget mitt da? .. Jeg var jo også nr. 0 på elektro i går. Endret 19. august 2007 av loathsome Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 S'bump! Dette haster sånn ca. egentlig Jeg tror jeg bare møter opp på førstevalget i morgen, så får jeg snakke med de der. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Tja, kan du ikke gå inn og takke ja til ett av tilbudene, det står jo at du er tlbudt plass?... Hvis jeg ikke husker feil så må du inn for å takke ja eller nei til en studieplass. Men er ikke helt sikker siden det er lenge siden nå Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Tja, kan du ikke gå inn og takke ja til ett av tilbudene, det står jo at du er tlbudt plass?... Hvis jeg ikke husker feil så må du inn for å takke ja eller nei til en studieplass. Men er ikke helt sikker siden det er lenge siden nå 9315337[/snapback] Takket ja til venteliste, og noe mer en det har jeg ikke fått .. merkelige Vigo-tull Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Prøv å våkne tilig i morge, og ring til førstevalget ditt. Men trur du må gå på Fyllingsdalen Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Prøv å våkne tilig i morge, og ring til førstevalget ditt. Men trur du må gå på Fyllingsdalen 9315758[/snapback] Takk, skal gjøre det :-) Fyllingsdalen kommer faen ikke på tale. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Prøv å våkne tilig i morge, og ring til førstevalget ditt. Men trur du må gå på Fyllingsdalen 9315758[/snapback] Takk, skal gjøre det :-) Fyllingsdalen kommer faen ikke på tale. 9316657[/snapback] Hvorfor er det akkurat Fyllingsdalen som er alternativet? Lenke til kommentar
operg Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvorfor er det akkurat Fyllingsdalen som er alternativet? 9317211[/snapback] Hvis han ikke har kommet inn på noen av valgene sine pga. for dårlige karakterer må likevel fylket gi han en skoleplass, og siden Fyllingsdalen vel er den skolen i Bergen med lavest karakterkrav så han fikk plass der. Sånn har jeg forstått det? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Har snitt på rett under 5, så det må være noe gale med Vigo i denne sammenhengen Det finner jeg i hvert fall ut av i dag. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Fint, det var som jeg trodde - noe rot i systemet :-) Av den grunn må jeg også begynne neste mandag. ( :D ) Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Fint at det ordnet seg :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå