Tjorven Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg har altså en data med win2kpro og fått meg pinnacle studio 8 til jul, med firewire! Jeg trenger seriøst hjelp. Når jeg capturer fra kameraet så stopper det etter en liten stund enten med svart skjerm eller med et bilde med forstyrrelser på. Kameraet fortsetter å går men ikke capturinga! Etter det må jeg restarte får å starte og capture igjen. Har gjort det som er mulig ifølge pinnacle med tanke på IRQ, som blir shara samma HVA, og jeg har nyeste PPE installert. Alle med erfaring vennligs svar.. Lenke til kommentar
Tjorven Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Nå har jeg også prøvd å installere XP og kjøre det der Men det funker fremdeles ikke. Funker faktisk dårliger.. får bare Captura 15 frames før den henger seg.. HJELP! Lenke til kommentar
Tjorven Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 KT7-RAID 768 SDRAM ATi Radeon 64sdramvivo Pinnacle dv Win2kpro / XP WD 120gig 8mb cache ata 100 3 partisjoner 2 nettverkskort + sounblaster kort installert også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå