Gå til innhold

TES: hvor får jeg evig dirk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si meg enig i Stonemeister her; Skeleton Key, uansett hvor gøy det er å ha en slik gjenstand, gjør spillet høyst ubalansert for alle typer karakterer, da spesielt for Stealth-baserte karakterer.

 

(Whew, påvirket av å lese tunge offentlige dokumenter i hele dag ja.)

Lenke til kommentar
så det anbefales å ikke ha skallenøkkelen før man har runna TG?

de er jo ikke spesielt vanskelig hvis man øver opp skilsa, men tenkte det hadde vært litt chill å ha en sånn;)

9322555[/snapback]

Jeg anbefaler deg å holde deg unna den uansett. :) Bort sett fra hvis du har kommet så høyt opp i level at du nesten aldri knekker lockpicks på Very Hard Locks engang. Visst er det litt "chill" å ha en slik en, men man går raskt lei.

Lenke til kommentar

Det kommer egentlig helt an på hvorvidt man liker å dirke eller ikke. Er man såpass misfornøyd med det at man fra tid til annen kan finne på å skrive unlock i consolen, er Skeleton Key et mye bedre alternativ. En mellomting er jo også å bruke Skeleton Key, men aldri prøve Auto Attempt. Og til slutt, om man vil unngå bruk av Skeleton Key når man er ute på oppdrag for the Grey Fox er det bare å putte den i en kiste i mellomtiden. Bare pass på at det ikke er en kiste som respawner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...