Gjest Guest Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 som emnetittelen viser så røyk strengen i dag, er det noe som leger seg selv? og hvor lenge holder det meg bort fra sex og runking? Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Gjor ikkje det vondt? :o Eg kunne godt tenkt meg å strekt strengen litt, er litt kort. Høres litt vondt ut når den ryker Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 var ikke så vondt som det høres ut.. men ble litt gris da... Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Har hatt et rift i min streng. Man bør være forsiktig i etterkant, tror jeg ventet i nesten 4 uker før jeg hadde sex igjen. Er bare å være forsiktig slik at det ikke blir så stor belastning på strengen, hos meg så hadde jeg vel ca 2-3 tilfeller i etterkant hvor det begynte å blø. Pass på at dama er "klar" før du putter den inn, det er vel mitt beste tips, da glir den lettere inn og strengen blir utsatt for minimalt med belastning. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 som emnetittelen viser så røyk strengen i dag, er det noe som leger seg selv? og hvor lenge holder det meg bort fra sex og runking? 9313184[/snapback] Ja det leger seg selv. Hold deg unna sex og runking til det er såpass grodd at det ikke gjør veldig vondt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvordan i alle dager fikk du til dette? Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 hva mener du med at den røyk? at hele strengen er "delt" i 2? da tror jeg ikke det leger seg selv da må du nok ta en operasjon Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvordan i alle dager fikk du til dette? 9315843[/snapback] tror det var noe med stillingsbytte og rar vinkel, samtidig som den var noe kort... hva mener du med at den røyk? at hele strengen er "delt" i 2? da tror jeg ikke det leger seg selv da må du nok ta en operasjon 9315886[/snapback] ved nærmere undersøkelser (som sved som ett helvete) så ser jeg nå att det er en rift, ikke helt av... heldigvis... men da får jeg tilbringe litt tid som en munk jeg... Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 hva mener du med at den røyk? at hele strengen er "delt" i 2? da tror jeg ikke det leger seg selv da må du nok ta en operasjon 9315886[/snapback] Den røyk i festet, hva ellers? Hvorfor skal han operere, den har jo ingen funksjon uansett. ^^ (Den ryker hvis man ikke er forsiktig nok, eller at man er litt hardhendt ^^) Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det leger seg selv, men du burde ta en tur legen for å kutte ned resten og for å sørge for at det ikke blir for mye arrvev. Blir det mye arrvev, vil det bli en sjanse for at det ryker oftere og at mer arrvev samler seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå