Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Strengen røyk på penis

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt et rift i min streng. Man bør være forsiktig i etterkant, tror jeg ventet i nesten 4 uker før jeg hadde sex igjen. Er bare å være forsiktig slik at det ikke blir så stor belastning på strengen, hos meg så hadde jeg vel ca 2-3 tilfeller i etterkant hvor det begynte å blø. Pass på at dama er "klar" før du putter den inn, det er vel mitt beste tips, da glir den lettere inn og strengen blir utsatt for minimalt med belastning.

Lenke til kommentar
som emnetittelen viser så røyk strengen i dag, er det noe som leger seg selv? og hvor lenge holder det meg bort fra sex og runking?

9313184[/snapback]

Ja det leger seg selv.

Hold deg unna sex og runking til det er såpass grodd at det ikke gjør veldig vondt

Lenke til kommentar
Hvordan i alle dager fikk du til dette?

9315843[/snapback]

tror det var noe med stillingsbytte og rar vinkel, samtidig som den var noe kort...

hva mener du med at den røyk? at hele strengen er "delt" i 2? da tror jeg ikke det leger seg selv da må du nok ta en operasjon

9315886[/snapback]

ved nærmere undersøkelser (som sved som ett helvete) så ser jeg nå att det er en rift, ikke helt av... heldigvis...

men da får jeg tilbringe litt tid som en munk jeg...

Lenke til kommentar
hva mener du med at den røyk? at hele strengen er "delt" i 2? da tror jeg ikke det leger seg selv da må du nok ta en operasjon

9315886[/snapback]

Den røyk i festet, hva ellers? Hvorfor skal han operere, den har jo ingen funksjon uansett. ^^

(Den ryker hvis man ikke er forsiktig nok, eller at man er litt hardhendt ^^)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...