cyriax Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg kjøpt i november et ASUS A7V8X GLANShoved kort brukt her på Hardware. Korte fungerte fint i en mnd. Etter dette skjedde det noe med det. Jeg får ikke opp blide på skjermen. Jeg har byttet med et annet skjemkort, men det fungerer heller ikke. Problemet er: Jeg husker ikke hvem jeg kjøpte det av. Det eneste jeg vet er at det er kjøpt på Komplett. De vil ikke ta det i retur da jeg ikke hadde navne på han jeg kjøpte det av. Altså jeg sitter med et defekt hovedkort, som jeg ikke får brukt garantien på. Noen som har en ide? Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Du kan betale for at de skal reparere det, men det kan bli dyrt... Lenke til kommentar
cyriax Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Det må da finnes en annen løsning! Skulle de sende det inn til ASUS som defekt får de bare et annet i retur! Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Er det garanti fra produsenten kan du sende det til ASUS ja, men det kommer til og koste deg penger uansett...porto hit og dit osv... Lenke til kommentar
nitro86 Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hei! Er du sikker på at det er defekt? sjekk desse tingene: - er rambrikka sett rett i. Har du fleire ta ut slik at det berre er ei igjen. - Ta ut ide kablar og alt. Vis det er feil med dei er det ikkje sikkert du får bilde. - Du kan og prøve å restarte bios. Kan være du har gjort noe med biosn. Ta ut batteriet, start opp maskina. Skru ho av og sett inn batteriet igjen. Så start ho. Du kan prøve desse tinga. Lenke til kommentar
cyriax Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Har prøvd alt som du foreslår, uten resultat. Lenke til kommentar
nitro86 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Da er det vel defekt.... Skal du reparere det eller skal du berre kjøpe nytt? jeg hadde vurdert å ikkje brukt mye tid på det. 1 time med reperasjon så har du nesten et nytt hovedkort....... Lenke til kommentar
cyriax Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Hvem gjør dette og hva koster det? Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Kan hende at http://www.komplett.no butikkene kan ta det inn til rep, de tar ihvertfall inn det meste annet av datautstyr... Lenke til kommentar
nitro86 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Komplett som han andre sa eller en vanlig databutikk........ Vis hovedkortet er defekt er det sikkert ikkje mykje å gjøre med det...... Kanskje det sparar seg å kjøpe nytt med en gang.... ? Seigt vis du betaler for 1 times arbeid også finner de ut at hovedkortet kan du ikkje gjøre noe med....... da blir det bortkasta peng. Hva med garanti da? kor kjøpte du det? Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 nitro86: les første innlegg i denne tråden så kanskje du finner litt interessant info.. Lenke til kommentar
milamber Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Mitt forslag til deg er å spore opp han som har kjøpt varen hos komplett og få info fra han så du kan bruke garantien på kortet. Det som er så kjedelig med garantier er at det følger kjøperen og ikke produktet, så bruk til detektivevner og spor ham opp, så ordner det seg nok til slutt Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 altså, hvis alt starter (men ikke booter), og skjermen er svart kan det vel likesågodt være CPU`en det er noe galt med. det kan jo være skadet kjerne eller.no , hva var det siste du gjorde før PC`n ikke funket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå