Jorsalfar Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Jeg fikk denne pcen i posten på torsdag. Er veldig fornøyd med utseendet, men viften lager litt støy ja. Men det som er det største problemet mitt er at noen ganger så har det blitt flimring på skjermen som ikke gir seg. Kan se ut som jeg må sende den tilbake, for noe er nok galt med skjermen min. Lenke til kommentar
stina79 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Av det du forteller om dine samtaler med selger, har du en god sak. Jeg har aldri vært hos Digital Impuls selv, men synes det er rart de nektet deg å prøve maskina først. At de forsikrer deg om at den er støyfri styrker din sak. Jeg mener dette er en mangel etter forbrukerkjøpsloven, da varen ikke er i overenstemmelse med det selger forsikrer deg om, og du var veldig tydelig på at dette var viktig for deg. Bios! Du ser for eksempel helt i oppstarten, det første bildet du kommer til når du slår på maskina, hvilken bios-versjon du har. Gå inn på maskinprodusentens nettside, finn din modell, og se om det finnes nye utgaver. LAst den ned, og kjør fila. Vanligvis innstallerer den seg selv, men dobbelsjekk med nettida, kanskje det ligger noe info der. NHC er et program man kan bruke til å styre hvor mye strøm som går til prosessoren, og dermed hvor hardt den jobber til enhver tid, og da hvor mye varme den utvikler. 9361748[/snapback] tusen takk for råd. Skal prøve å klage. gir tilbakemelding på fortsettelsen. Det er visstnok deres policy at de aldri skrur på maskinene fordi oppsett og sånt skal gjøres av kunden. Jeg var helt klar på at stillegående var det viktigste for meg, men de forsikret meg strengt tatt ikke om noe som helst fordi de ikke hadde prøvd maskinen selv, men de mente at de fleste nye maskiner er stillegående. Jeg får bare prøve. Noen som har innspill på hva jeg burde kjøpe i stedet? Altså en lett (maks 2 kg), liten (maks 13.3") og stillegående maskin. Vurderer fujitsu siemens 12 tommer. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Dette viftestøy-problemet, kan det skyldes i dette tilfellet at cpu-throttlingen ikke er enablet i bios eller noe? Kan det være en driver som mangler? Vurderer om jeg skal anbefale denne maskinen til kjærsten, bra specs til denne prisen egentlig... Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Dette viftestøy-problemet, kan det skyldes i dette tilfellet at cpu-throttlingen ikke er enablet i bios eller noe? Kan det være en driver som mangler?Vurderer om jeg skal anbefale denne maskinen til kjærsten, bra specs til denne prisen egentlig...kommer jo snart en enda rimerligere modell til 7500krhttp://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...51;c:36159;r:pgtusen takk for råd. Skal prøve å klage. gir tilbakemelding på fortsettelsen. Det er visstnok deres policy at de aldri skrur på maskinene fordi oppsett og sånt skal gjøres av kunden. Jeg var helt klar på at stillegående var det viktigste for meg, men de forsikret meg strengt tatt ikke om noe som helst fordi de ikke hadde prøvd maskinen selv, men de mente at de fleste nye maskiner er stillegående. Jeg får bare prøve. Noen som har innspill på hva jeg burde kjøpe i stedet? Altså en lett (maks 2 kg), liten (maks 13.3") og stillegående maskin. Vurderer fujitsu siemens 12 tommer.fått deg ny pc ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå