ArmenMinAU Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) En oppsiktsvekkende dom i Borgarting lagmannsrett slår fast at det er lov å røyke på skjenkesteder. Med visse forbehold. Aftenposten: Lovlig å røyke på skjenkesteder Dermed er det egentlig bare å avskaffe hele røykeloven nå som "Røykens Venner" har lov å røyke? Flott at ting endelig går litt andre veien igjen imo Endret 19. august 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Nei det blir ikke det samme som å avskaffe røykeloven, den er kommet for å bli og bra er det. Men det er veldig bra om denne loven blir ispedd litt sunn fornuft Lenke til kommentar
Superior Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Gladsak. Da blir det mindre røykere og etterhvert mindre motstand mot røykeloven. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg er for røykeloven. Først var jeg i mot, men nå er jeg for. Er utrolig herlig å kunne være på byn uten å måtte gå ut for å trekke frisk luft hvert tredje minutt. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg er for røykeloven. Først var jeg i mot, men nå er jeg for. Er utrolig herlig å kunne være på byn uten å måtte gå ut for å trekke frisk luft hvert tredje minutt. 9314195[/snapback] Nettop, vi har fått en frihet for å kunne gå ut alle sammen,men det bør ikke forhindre friheten til andre og nettop den friheten kan røykerne få lov å ha i form av skjermede røykerom, ikkerøykerne kan vel ikke bli skjemmet av det eller er de redd for at det sosiale forsvinner inn dær . For å sitere ikkerøykere ssom jeg har spurt hvorfor de oppholder seg på røykerom: "fordi her er det sosialt bedre å være, her er det latter og gode diskusjoner foregår" Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ja, jeg er enig der. Men det som irriterer meg med røykeloven er at det ikke er lov til å ta med alkohol ut på egnede røykesteder etter et visst klokkeslett. Det er jo bare tåpelig. Den er som du sier, for firkantet. Enkelte steder burde ha fått dispensasjon til å ha røykeområder. Det finnes såkalte luftgardiner som er utrolig effektive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå