LarsBarstad Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Til trådstarter og han som sier at det ikke er særlig å spare på å kjøpe PS3 fra utlandet:Riktig at Blu-Ray-formatet er inndelt i soner, men filmer er betydelig billigere å kjøpe fra USA. Bakdelen for noen er jo at man ikke får norsk tekst. Jeg angrer på at jeg kjøpte min PS3 i Norge. Jeg fikk idag min første film fra EzyDvd.com.au (Australia). Disse er sone 2 og ligger på omtrent samme pris som fra USA, ca 200 per film inkl frakt. Lars Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 http://www.ezydvd.com.au/item.zml/793816 ... men hvis du har andre preferanser ... Lars Lenke til kommentar
Rune S. Olsen Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Hvor mye ligger en PS3 på i USA da? Medregnet toll og alt anna dritt som følger med Lenke til kommentar
Rune S. Olsen Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Funnet meg en PS3 i California på eBay til 1700kr ca Hvor mye blir det i frakt og annet som jeg må regne med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå