Gå til innhold

hva gjorde DU for å tjene penger til epic flying?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpe billige urter på AH -> selger elixir.

9318967[/snapback]

Problemet med mange servere er at herbs koster mer enn selve potsa, taper penger på alchemy :O

Eneste potion jeg tjente penger på var titan greia med 2 timer effekt.(husker ikke navnet 100% siden jeg har slutta med wow) :)

edit: men det kan være veldig vanskelig å skaffe mats til titan pot. Ikke mange som farmer gromsblood lengre. Og når folk priser 20 stk for 20gold. bye bye profit.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Farma motes mest fire for det selger best på servern.

Tok noen instance runs og solgte enchanting mats på AH, men jeg var utrolig heldig i et SL run. Fikk Staff of Natural Fury som world drop i party.

Det var ingen druid i gruppa så vi greeda alle hvor jeg vant. :)

Tenkte en stund på å bruke den på druiden min men det frista mer med epic på magen. Fikk 2,5k gull så trengte ikke grinde så mye.

Lenke til kommentar

Etter å ha farmet 2k i herbs og mineing, så kjøpte jeg 3k (fikk 3.6k til prisen for 3) pga jeg var så evig lei. Kostet ikke så galt på den servern jeg var på. Men lite å finne på i wow, i mellom raid/pvp, når man ikke trenger å bedrive den evige grind/farm av stuff. Så gikk lei hele spillet og solgte kontoen til en kompis for samme beløp som jeg kjøpte gull for.

Lenke til kommentar

Spar questene til 70 virker nå smartere spør du meg :p

Planen min var å gjøre så mye instancer som mulig. Det gir mer rep = mindre rep grind på 70, jeg får xp der og = slipper å gjøre like mange quests til 70 = jeg har flere quests og tjene penger på på lvl 70.

Syntes det hørtes bra ut jeg da, men vet ikke om det vil funke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...