treningsdagboka-com Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei, har kjøpt meg ny PC, og lukter litt på overklokking... har lest de fleste guidene her inne og funnet ut at jeg kommer til å gjennomføre noe av planen min Har følgende: Hovedkort: ASUS M2N-SLI Deluxe, nForce 570 SLI Prosessor: AMD CPU Athlon 64 X2 4600+ Socket AM2 2.4GHz 2x512kB Boxed Minne: CRUCIAL DDR2 PC5300 2048MB CL5 Skjermkort: SAPPHIRE Radeon X1950GT 512MB GDDR3 Strømforsyning: Apevia AS-550W/ UV/ BLACK RoHS har ikke satt sammen pc'n enda så noe bios har jeg ikke noe nr på.. men det jeg lurer på er hva jeg burde overklokke og hva jeg kan sitte igjen med av resultat.. er ikke på jakt etter noe extrem klokking men litt "ligthklokking" til en stabil og rask pc... kjøling vil være luft... -Erik Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hei! Du må selvfølgelig overklokke alt sammen Du klokker cpu og minne i bios. Du klarer sikkert å fyre opp cpu til 2,8Ghz og minnet skal greit klare 800MHz. Skjermkortet klokker du enkelt med ATI tool eller Rivatuner. Oppdater oss når du er kommet i gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå