vestlia Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei! Ja, emne tittelen sier vel egentlig det meste. Jeg skal selge bøkene mine fra første klasse, men lurer på hvilke bøker vi skal ha i andreklasse. Skal vi bare spare på Gymnos? Eller Weitblick også? Eller får vi alle bøkene nye? Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ta en titt på boklista for 2. år, så ser du fort hvilke som ikke trengs? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Ta en titt på boklista for 2. år, så ser du fort hvilke som ikke trengs? 9313694[/snapback] Men de fleste bøkene kan jo lånes hos oss. Dessuten kan du linke til boklista? Jeg finner den ikke... Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Boklister ligger som regel på hjemmesiden til skolen Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Lå ikke på hjemmesiden... Men fikk all info på skola i dag. Alle bøker kan selges, og man kan låne alle gratis på skolen. Så om du er short om money, så er det bare å selge Iallefall sånn det er på min skole! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå