:Francis: Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg får ikke til å ha ISO på auto i modusene P.S.A.M på mitt nye Nikon D80. Det lar seg slå på i alle de andre modusene. Slik jeg har forstått skal det være mulig. Jeg prøver å finne ut av kameraet ved å lese guiden til rockwell. Det var lit overveldende å gå fra et pentax ME Super til dette kameraet Francis Lenke til kommentar
ole9998 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 På mitt D40 slår du av/på muligheten for auto i PSAM i "Custom setting menu". Der finner jeg en parameter som heter ISO Auto On/Off. Tenkte kanskje det er det samme på D80. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Fant det Takk! Francis Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Er det Auto eller A modusen du mener? I auto har du begrensede muligheter til innstillinger. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Det er P jeg bruker for det meste. Såvidt jeg vet er instillingene for P.S.A.M like? Francis Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Åja, sånn sett. Trodde du mente auto-modusen, og ikke auto-ISO. Når jeg leser igjen, så skjønner jeg hva du mener Bra at du fant ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå