Zeelot Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Hei! Jeg har to bilder som jeg gjerne vil sette sammen til et bilde. Sånn "før" og "etter" bilde viss dere skjønner? Fint om noen kunne hjelpe meg. Jeg kan sende bildene på PM viss noen kan hjelpe til med å fikse det. Endret 19. august 2007 av Zeelot Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det skjonte jeg ikke helt. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Du skal altså ha noen til å lage ett stort bilde av dine to? For all del. Legg de gjerne ut her, så kan vel folk sette de sammen for deg. Litt bedre forklaring er ikke så dumt, lettere å bidra da. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Om du har en eller annen editor, som f.eks Gimp, Photoshop... File->New Sett høyde på nytt bilde lik høyde på ett av bildene og bredden setter lik 2 x bredden. Hent opp de to bildene du vil sette sammen til ett og kopier begge bildene inn i det nye. Så er det bare å plassere de ved siden av hverandre. Er du helt grønn er sikkert det beste å legge ut bildene her, ja, og la noen fikse det for deg på 1 minutt. Endret 19. august 2007 av ragamuffin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå