Zeelot Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei! Har et problem. Når jeg går inn på en topic så ser jeg ikke fulle posten. jeg må trykke for at den skal vises viss du skjønner. Vet ikke hvordan det ble sånn men det er sinnsykt irrietrende. Kan vise bilde i tilfelle dere ikke skjønner. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Oppe i høyre hjørne står det Trådet Standard Linær Trykk på standard Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvorfor må dere poste all random poster som egentlig tilhører andre steder på forumet i OT-Annet? Posten flyttes fra OT-Annet og til Tilbakemeldinger om forum (dog du fikk nok sikkert svaret på problemet ditt nå nettopp så svar i tråden om det fungerte eller ikke og så stenger man bare etterpå) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Løsningen på problemet har blitt beskrevet uendelig mange ganger i andre tråder, og er forklart i denne sticky-tråden. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg