Mala Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 NG2 vises frem for 360 på årets TGS Kilde Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Skulle ikke dette spillet være ekslusivt til 360? Husker noen sa ikke kjøp Sigma da dere må ut og kjøpe 360 for og spille forsettelsen. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 JAAAA! Dette hadde jeg venta på lenge! Ninja Gaiden er så jævla BRA! Så toern blir et absolutt must hos meg Og 360 får enda en killer-app... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Spillet er vel faktisk ikke offislet annonsert til noe plattformer, men Itagaki liker å prate om spillene sine, og han sa allerede i 2004 at spillet var i utvikling. Team Ninja har jo vært svært vennlige mot xbox-plattformen, så det er helt naturlig at spillet havner der, men alle tar vel hintet med Sigma-versjonen... Med mindre MS ikke går inn med pengsekken tror jeg NG2 blir en multiplattform-tittel. For øvrig lurer jeg på når Team Ninja har tenkt å vise Code Cronus, Itagaki har pratet om spillet i nesten 5 år uten å si hva slags spill det er... Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg vil anta det er ganske stor sannsynlighet for at de lanserer det til PS3 etter hvert, da de har brukt mye tid og resursser på å få grafikkmotoren sin til å kjøre bra på PS3 for Sigma. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ja, 60fps konstant var det ikke? og FullHD viss jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg vil anta det er ganske stor sannsynlighet for at de lanserer det til PS3 etter hvert, da de har brukt mye tid og resursser på å få grafikkmotoren sin til å kjøre bra på PS3 for Sigma. 9314013[/snapback] Sigma var jo berre ein port som var pynta på. Tvilar på at dei brukar same motor til NG2. Men sikkert liten tvil om at dei har tatt lærdom, og får nytte av det ved ein eventuell NG2 port til PS3. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ventet lenge på dette her, endelig er det bekrefta Ninja Gaiden var sykt bra spill Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg vil anta det er ganske stor sannsynlighet for at de lanserer det til PS3 etter hvert, da de har brukt mye tid og resursser på å få grafikkmotoren sin til å kjøre bra på PS3 for Sigma. 9314013[/snapback] Sigma var jo berre ein port som var pynta på. Tvilar på at dei brukar same motor til NG2. Men sikkert liten tvil om at dei har tatt lærdom, og får nytte av det ved ein eventuell NG2 port til PS3. 9314217[/snapback] Jeg antar da at de bygger videre på den de allerede har, i stedet for å starte fra scratch. Men man skal aldri si aldri.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Eg har vanskeleg for å tru at dei brukar ein 3 snart 4 år gammal motor. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Gjenbruk av kildekode og komponenter er nok vanligere enn du tror. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Er vel en stund siden vi fikk vite at Ninja Gaiden 2 kommer...? Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Er nok ikke helt umulig at Ninja Gaiden 2 kommer til PS3 også, i et intervju med Eurogamer den 15 juni ble det jo på sett og vis hintet om at PS3 vil få flere spill fra Team Ninja i fremtiden. Kan jo alltids tenkes at Ninja Gaiden Sigma "bare" er første del av en langsiktig plan for PS3 hos Team Ninja. I tillegg til å tjene ekstra grunker på "gammelt" innhold i form av NGS kan de nå utvikle og slippe Ninja Gaiden 2 til PS3 også, uten å risikere at de som sitter med PS3 og aldri har spilt på en X-Box 1/360 ikke har hatt mulighet til å spille NG1 og dermed ikke forstår seg på hele historien og slike ting. Nå som de med PS3 kan spille NG1, vil mange være interessert i å spille fortsettelsen også. Men dette blir spekulasjoner selvsagt. Fleire PS3-spel frå Team Ninja av Øystein Furevik, 15. juni 2007 Ninja Gaiden Sigma-regissør går ut mot late utviklarar. Det er ikkje alltid like lett å vere spelutviklar, spesielt ikkje når andre kjem og sparkar deg bak om du ikkje gjer jobben din. Det er nettopp det Ninja Gaiden Sigma-regissøren Yosuke Hayashi no har gjort. Eurogamer melder at Hayashi, under eit arrangement i London i går, hadde følgande å sei om utviklarar som klagar over at PlayStation 3 er vanskeleg å utvikle for: – Om dei meinar det er vanskeleg, burde dei forlate ringen. Der er nokre utviklarar som har klaga på at det er vanskeleg å utvikle for PS3. Men eg er ein skapar, ein utviklar – og ved å lage eit produkt, mottar vi (utviklarane) pengar frå spelarane. Vi burde ikkje klage på kor vanskeleg det er. Vidare hadde han dette å sei om korvidt Team Ninja har planar om å utvide støtta si for PlayStation 3: – Som sagt, folk som klagar på kor vanskeleg det er å lage spel for PlayStation 3, burde slutte. Sidan eg seier dette, om eg sluttar sjølv, då betyr det eg har sagt ingenting! Så eg burde fortsette – ikkje sant? Dette er vel ikkje akkurat overraskande utspill frå ein utviklar hos Team Ninja. Sjefshøvdingen sjølv, Tomonobu Itagaki har sjølv for vane å snakke høgt om sine eigne prestasjonar, noko du kan lese meir om i vårt intervju med han frå E3 2005. Ninja Gaiden Sigma blir utgive av Eidos i løpet av sommaren, og du kan laste ned ein demo frå PlayStation Network. Gamer.no artikkel: http://gamer.no/nyhet//fleire_ps3-spel_fraa_team_ninja/40415 Eurogamer: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=77737 Endret 20. august 2007 av LioKaiser Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hvis Microsoft blir utgiver, så kommer nok ikke Ninja Gaiden 2 til PS3...? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Etter hva utvikleren mener om spillet, må det være bra, siterer hva Gamereactor siterte. Jeg kan desverre ikke vise Ninja Gaiden 2, fordi det er så overlegent, at alle andre spillutviklere ville miste all form for motivasjon Tecmos Tomonobu itagaki. Endret 20. august 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Itagaki er maskin - he he. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Etter hva utvikleren mener om spillet, må det være bra, siterer hva Gamereactor siterte. Jeg kan desverre ikke vise Ninja Gaiden 2, fordi det er så overlegent, at alle andre spillutviklere ville miste all form for motivasjon Tecmos Tomonobu itagaki. 9326547[/snapback] Fantastisk uttalelse! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hvis Microsoft blir utgiver, så kommer nok ikke Ninja Gaiden 2 til PS3...? 9323263[/snapback] Er Microsoft utgiver da? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hvis Microsoft blir utgiver, så kommer nok ikke Ninja Gaiden 2 til PS3...? 9323263[/snapback] Er Microsoft utgiver da? 9329648[/snapback] Published by: TecmoDeveloped by: Team Ninja Kilde. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Ok, men hva er grunnen til at det står Eidos på coveret mitt, nederst til høyre for de som har spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå