Gå til innhold

Første MP3:Corruption anmeldelse? 10/10


Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det veldig viktig å ha spilt metroid prime 1 og 2 før man setter igang med det her? Sånn historiemessig altså...

9319886[/snapback]

Jeg vil ville sagt ja. Siden det er en veldig dyp historie bak det hele. Hvis man skanner alt man kommer over i de to første, vil man få vite veldig mye om forskjellige raser, karakterer og Samus. I tillegg til dette, så er det et mystisk stoff som heter Phazon, som er den røde tråden gjennom hele Prime serien. Alt som har skjedd i de to første, har i følge Retro bygd opp til denne finalen.

 

Man bør ikke se på å spille MP MP2:E som en byrde, som det nesten høres ut her. For det er faktisk snakk om to av tidenes beste spill (hverfall er originalen det).

 

Mitt tips: Kjøp deg MP og MP2:E, pluss en GC-kontoller og minnekort (hvis du enda ikke har det), og spill deg gjennom de før du spiller treeren. Dette kan man få for en billig penge på Ebay.

Lenke til kommentar
Er det veldig viktig å ha spilt metroid prime 1 og 2 før man setter igang med det her? Sånn historiemessig altså...

9319886[/snapback]

 

Hvis du ikke har spilt noen Metroid spill så vil jeg anbefale Super Metroid som det ultimate metroid spillet. :D Har noe av den beste stemningen jeg har opplevd i spill.

Lenke til kommentar

Der kom den, ja... Helt fantastisk. Gleder meg, om mulig, enda mer nå. :D

 

We rated the original Metroid Prime a 9.8 on GameCube and had Corruption been the first game in the series it'd have been worthy of the same score. As it stands, Samus Aran's latest adventure is a spectacular must-own experience and one of Wii's defining games. Stop reading and buy it.  :love:
Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Minner på retningslinjene

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

3 poster slettet

Lenke til kommentar

Hmm, hadde håpet på at MP3 skulle havne rett under Prime 1, dvs rundt 9.7, slik som Bioshock gjorde. Vi får se hvordan det er sammenliknet med Bioshock, bare synd det er to måneder igjen ... Også dere som skal importere, jeg regner med at dere har modda Wiien deres på noen måte? Så vidt jeg vet så finnes det ikke noe Freeloader eller noe som funker til Wii spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...