Kultom Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Er det veldig viktig å ha spilt metroid prime 1 og 2 før man setter igang med det her? Sånn historiemessig altså... 9319886[/snapback] Nei, bare se Metroid Retrospective på www.gametrailers.com Lenke til kommentar
Uhyggelig Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Er det veldig viktig å ha spilt metroid prime 1 og 2 før man setter igang med det her? Sånn historiemessig altså... 9319886[/snapback] Jeg vil ville sagt ja. Siden det er en veldig dyp historie bak det hele. Hvis man skanner alt man kommer over i de to første, vil man få vite veldig mye om forskjellige raser, karakterer og Samus. I tillegg til dette, så er det et mystisk stoff som heter Phazon, som er den røde tråden gjennom hele Prime serien. Alt som har skjedd i de to første, har i følge Retro bygd opp til denne finalen. Man bør ikke se på å spille MP MP2:E som en byrde, som det nesten høres ut her. For det er faktisk snakk om to av tidenes beste spill (hverfall er originalen det). Mitt tips: Kjøp deg MP og MP2:E, pluss en GC-kontoller og minnekort (hvis du enda ikke har det), og spill deg gjennom de før du spiller treeren. Dette kan man få for en billig penge på Ebay. Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Er det veldig viktig å ha spilt metroid prime 1 og 2 før man setter igang med det her? Sånn historiemessig altså... 9319886[/snapback] Hvis du ikke har spilt noen Metroid spill så vil jeg anbefale Super Metroid som det ultimate metroid spillet. Har noe av den beste stemningen jeg har opplevd i spill. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Faktisk eit Wii spel eg kjem til å ta ein nærare kikk på. Såg ein preview av det på GT - og dei var veldig positive til det, og grafikken såg ganske god ut òg. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Super Metroid var saker Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Vet dere om noen andre steder der de selger de to spillene. Vil kjøpe de, men umulig å få tak i!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Din beste mulighet er nok å kjøpe de brukt. Finnes sikkert på Ebay eller noe Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ny Metroid Prime 3 review IGN Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Der kom den, ja... Helt fantastisk. Gleder meg, om mulig, enda mer nå. We rated the original Metroid Prime a 9.8 on GameCube and had Corruption been the first game in the series it'd have been worthy of the same score. As it stands, Samus Aran's latest adventure is a spectacular must-own experience and one of Wii's defining games. Stop reading and buy it. Endret 27. august 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) 1up: 9.0 http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3162330 Endret 27. august 2007 av TCi Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 9.5/10 av IGN er jo helt fantastisk! Jeg gleder meg noe helt sykt til dette kommer! Elsker Nintendo og Retro Studios Litt off-topic, men denne høsten kommer til å bli enorm! Allerede nå ser det ut som vi har fått to GOTY kandidater i Bioshock og Metroid Prime 3! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 9.6 hos Gametrailers "Metroid Prime was one of the highest rated games in history, but Metroid Prime 3: Corruption is easily superior." Er nok en GOTY-kandidat dette ja. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Shacknews: Ingen score http://www.shacknews.com/featuredarticle.x?id=530 edit: Skjønner ikke helt hvorfor jeg følger med på dette... får ikke spilt det før nærmere november. Endret 27. august 2007 av TCi Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Jeg tippa att Metroid Prime 3 skulle få 9.4 hos IGN.com, men så fikk det 9.5 Gleder meg når dette spillet kommer i Oktober Endret 27. august 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Minner på retningslinjene #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. 3 poster slettet Lenke til kommentar
Micern Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hmm, hadde håpet på at MP3 skulle havne rett under Prime 1, dvs rundt 9.7, slik som Bioshock gjorde. Vi får se hvordan det er sammenliknet med Bioshock, bare synd det er to måneder igjen ... Også dere som skal importere, jeg regner med at dere har modda Wiien deres på noen måte? Så vidt jeg vet så finnes det ikke noe Freeloader eller noe som funker til Wii spill. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Har modda min Wii og spillet er på vei. Ble sendt i dag regner med at jeg har det i løpet av uka. Synes ikke spillet burde sammenlignes med BioShock. To forskjellige sjangere... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Er det sikkert at dette her fungerer med Wiikey? Vurderer å legge inn ein bestilling fra statene gitt. Lenke til kommentar
Closed Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Gleder meg til Metroid Prime 3 Corruption ja. Endret 27. august 2007 av Klaizer Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Er det sikkert at dette her fungerer med Wiikey? Vurderer å legge inn ein bestilling fra statene gitt. 9370864[/snapback] I følge gbatemp.net funker det fett med Wiikey, men du må ha nyeste oppdatering (3.0E) hvis ikke tar Wiien kvelden. Endret 27. august 2007 av Benbjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå