Mr.Anki Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Får håpe det blir noe ekstremklokking utenom konkurransen Har dere planer om dette? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=837657&st=0 Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Da har jeg fått meg jobb på the experience og dermed muligheten til å være med å klokke litt i fritiden. Sitter å lurer på hva jeg skal ta med. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvor mye har du plass til? Er vel bare å fylle opp Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvor mye har du plass til? Er vel bare å fylle opp 9611524[/snapback] Det var det da, ender vel opp med å bære alt fra Oslo S, så jeg får se om jeg får pakket det på en eller annen måte :- ) Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Så det blir ein nokså stor gjeng på TE? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvor mye har du plass til? Er vel bare å fylle opp 9611524[/snapback] Det var det da, ender vel opp med å bære alt fra Oslo S, så jeg får se om jeg får pakket det på en eller annen måte :- ) 9611578[/snapback] Du kan ta t banen fra oslo s til Helsfyr. Det er ikke så lange biten igjen da tror jeg. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Kor mange av oss som skal overklokke kjem kl. 09.00 på torsdagen? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg kommer dit i morgen kl 22.42, men jobber 8 timer av dagen. Hadde håpet på å få sitte i overklokkergjengen fremfor crewet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Det håper jeg også, må jo sitte sammen med klokkerne Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Men hvis nokon kjem kl 09.00 eller før det, kan de då ta hand om meg når kjem dit sidan eg ikkje har nokon eg kjenner ? Kjenneteiknet blir vel at eg er neger Kjeme kanskje til å gå i ein gul hettegenser også Endret 2. oktober 2007 av tharshan Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg skal dit klokka 9 (hvis jeg klarer å manne meg opp til å stå opp så tidlig ) Hva er det egentlig du trenger hjelp til? Finne fram? jeg skal nok finne en vei fra helsfyr i morra, kan jo alltids knote ned en liten veibeskrivelse. Men åssen er det med billetten min, tro? Stoolman sa jeg skulle få pga klokke-nm, men har ikke hørt noe fra den kanten på en stund Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 så det åpner 9 om morgnene ja, noen som vet når det slutter på søndag ? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Hjelpe meg med bære inn tinga mine Er veldig svak skjøna du Ja, korleis kjem eg meg inn utan billett? Tenkt om eg blir sendt tilbake igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Hjelpe meg med bære inn tinga mine Er veldig svak skjøna du Ja, korleis kjem eg meg inn utan billett? Tenkt om eg blir sendt tilbake igjen! 9621445[/snapback] Jeg kan sikkert hjelpe deg hvis jeg ikke har vakt da (noe jeg tviler på) Regner med at du skal være med i nm siden du ikke har bilett? isåfall så skal det nok gå greit, selv om det kan ta litt lengre tid. (dette siden en må få tak i en som kan bekrefte at du skal være med på NM...) Send meg en pm så kan du få nummeret mitt, så kan du ringe / sende mld når du har fått sjekket inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg