knopflerbruce Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Er vel ikke så innmari mange som drar på eXperience for å klokke, men kunne vært ålreit å sample klokkerne nær hverandre? Bare en liten strøtanke fra min side. Hvis noen er med på den ideen er det vel bare å svare i denne tråden. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Overklokkere har mulighet til å søke seg inn på VIP-området. Det kommer mer info om dette i løpet av neste uke regner jeg med. Stay tuned! Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hva er en overklokker? :$ Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Overklokking: Er å kjøre hardwarekomponentene dine på en høyere hastighet enn det fabrikanten anbefaler. Det er vanligst å overklokke prosessoren, systembussen og grafikkortet. Overklokking kan gi en kraftig hastighetsforbedring på maskinen din, men er forbundet med risiko. Du kan nemlig ødelegge maskinen din, og du kan få et ustabilt system. Overklokking fører nesten alltid til kortere levetid for komponenten. Vi anbefaler ikke overklokking for nybegynnere eller for de som ikke har satt seg skikkelig inn i hva dette medfører. Se vår søsterside: Overklokking.no for mer informasjon. Merk at overklokking gjøres på eget ansvar, og man medføre til bortfall av garanti samt defekte komponenter. Hardware.no tar ikke ansvar for slike hendelser. edit foresten, den hjelper å Fant denne posten : 9317239[/snapback] Endret 20. august 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Er vel ikke så innmari mange som drar på eXperience for å klokke, men kunne vært ålreit å sample klokkerne nær hverandre? Bare en liten strøtanke fra min side. Hvis noen er med på den ideen er det vel bare å svare i denne tråden. 9312428[/snapback] Det kunne jeg godt tenke meg ja, morsomt når vi er samla Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Overklokkere kan i tillegg søke om å få plass inne på VIP-området. Dette området er for gamere, overklokkere og casemoddere. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Overklokkere kan i tillegg søke om å få plass inne på VIP-området. Dette området er for gamere, overklokkere og casemoddere. 9402941[/snapback] Kan ikke "vanlige" folk gå inn der? Hva kreves for å søke? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg regner med at det blir som i fjor uansett, at iallefall de som er påmeldt til NM i OC sitter ved samme bord. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Har lage meg en spesiell poke-stick, så i år får du ikke konsentrert deg :!: Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 støttar den knopflerbruce! Men skal eg ha med ein eigen PC, får eg plass der? Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Når det gjelder nm i oc..hva får man av hw der som man skal bruke? Er det viktig og kunne "tweek" av programmer?syns jeg så noen nevnte dette et sted om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Er det viktig og kunne "tweek" av programmer?syns jeg så noen nevnte dette et sted om jeg ikke tar feil. 9461451[/snapback] Uheldigvis ja .... Skulle gjerne hatt en guide/litt lese stoff å pugge Men jeg sitter ikke på VIP om ikke kompisen min kan også går lissom ikke fra ham så han må sitte helt alene Det er ikke noe moro vettu Endret 9. september 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Overklokkere kan i tillegg søke om å få plass inne på VIP-området. Dette området er for gamere, overklokkere og casemoddere. 9402941[/snapback] Jaha dette har du sagt noen ganger nå og det har gått noen uker så hvor er info'n ?? Edit: putt enten en E eller QX foran antall poster jeg har totalt nå har 6850 Endret 9. september 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er det viktig og kunne "tweek" av programmer?syns jeg så noen nevnte dette et sted om jeg ikke tar feil. 9461451[/snapback] Uheldigvis ja .... Skulle gjerne hatt en guide/litt lese stoff å pugge Men jeg sitter ikke på VIP om ikke kompisen min kan også går lissom ikke fra ham så han må sitte helt alene Det er ikke noe moro vettu 9461482[/snapback] det er jeg enig i..har det samme problemet..kan ikke noe om tweeks og har en kompis som ikke gidder vere med om vi ikke sitter i nærheten av hverandre.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er det viktig og kunne "tweek" av programmer?syns jeg så noen nevnte dette et sted om jeg ikke tar feil. 9461451[/snapback] Uheldigvis ja .... Skulle gjerne hatt en guide/litt lese stoff å pugge Men jeg sitter ikke på VIP om ikke kompisen min kan også går lissom ikke fra ham så han må sitte helt alene Det er ikke noe moro vettu 9461482[/snapback] Finner masse på XS..xtremesystem forum Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Syns det ikke skulle vert mulig og tweeka men så kan jeg jo det ikke heller da Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 for å lette lettinga litt kunen du nevnt noen under forum/katagorier på XS hvor jeg mest sansynlig finner det ? Natta ...... Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Edna ikke hørt noe mer om hvordan enn kan søke seg inn på VIp området her... Kommer VIP området bare til å være åpent om dagen eller har de som er der tilgang døgnet rundt? Lenke til kommentar
Gurkhan Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Samle alle overklokkere? Så i tilfelle det blir brann har vi bedre kontroll? Bare tuller med dere, har stor respekt for overklokkere. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 må ha kontroll på oss, hvis noen havner i klokke-psykose og hiver tørris\ln2 på folk så er det greit å være samlet :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg