Gå til innhold

Overklokkere på The eXperience - unite!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Overklokking: Er å kjøre hardwarekomponentene dine på en høyere hastighet enn det fabrikanten anbefaler. Det er vanligst å overklokke prosessoren, systembussen og grafikkortet. Overklokking kan gi en kraftig hastighetsforbedring på maskinen din, men er forbundet med risiko. Du kan nemlig ødelegge maskinen din, og du kan få et ustabilt system. Overklokking fører nesten alltid til kortere levetid for komponenten. Vi anbefaler ikke overklokking for nybegynnere eller for de som ikke har satt seg skikkelig inn i hva dette medfører. Se vår søsterside: Overklokking.no for mer informasjon. Merk at overklokking gjøres på eget ansvar, og man medføre til bortfall av garanti samt defekte komponenter. Hardware.no tar ikke ansvar for slike hendelser.

 

 

 

edit

foresten, den hjelper å :D

Fant denne posten : 9317239[/snapback]

Endret av DiscoBoB
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er det viktig og kunne "tweek" av programmer?syns jeg så noen nevnte dette et sted om jeg ikke tar feil.

9461451[/snapback]

Uheldigvis ja ....

 

Skulle gjerne hatt en guide/litt lese stoff å pugge :innocent:

 

Men jeg sitter ikke på VIP om ikke kompisen min kan også går lissom ikke fra ham så han må sitte helt alene :p

 

Det er ikke noe moro vettu :nei:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Overklokkere kan i tillegg søke om å få plass inne på VIP-området. Dette området er for gamere, overklokkere og casemoddere.

9402941[/snapback]

Jaha dette har du sagt noen ganger nå og det har gått noen uker så hvor er info'n :p ??

 

Edit: putt enten en E eller QX foran antall poster jeg har totalt nå ;)

 

har 6850

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Er det viktig og kunne "tweek" av programmer?syns jeg så noen nevnte dette et sted om jeg ikke tar feil.

9461451[/snapback]

Uheldigvis ja ....

 

Skulle gjerne hatt en guide/litt lese stoff å pugge :innocent:

 

Men jeg sitter ikke på VIP om ikke kompisen min kan også går lissom ikke fra ham så han må sitte helt alene :p

 

Det er ikke noe moro vettu :nei:

9461482[/snapback]

det er jeg enig i..har det samme problemet..kan ikke noe om tweeks og har en kompis som ikke gidder vere med om vi ikke sitter i nærheten av hverandre..

Lenke til kommentar
Er det viktig og kunne "tweek" av programmer?syns jeg så noen nevnte dette et sted om jeg ikke tar feil.

9461451[/snapback]

Uheldigvis ja ....

 

Skulle gjerne hatt en guide/litt lese stoff å pugge :innocent:

 

Men jeg sitter ikke på VIP om ikke kompisen min kan også går lissom ikke fra ham så han må sitte helt alene :p

 

Det er ikke noe moro vettu :nei:

9461482[/snapback]

Finner masse på XS..xtremesystem forum :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...