Gå til innhold

Karantene dersom man stryker?

Bluesky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Pga at du har strøket 3 ganger har du også brukt 3 måneder. derfor må politiet sjekke vandelen din før du får prløve en fjerde gang. Bare en rutinesjekk, altså. det er ikke kriminellt å stryke, men i tilfelle du skulle være tatt i å bruke narkotika eller noe slikt i mellomtiden...

Dette greier politiet på under den måneden du må vente på ny oppkjøring, så det er ikke ekstra ventetid.

Dette vet jeg. Jeg bestod på fjerde forsøk.

Lenke til kommentar
Pga at du har strøket 3 ganger har du også brukt 3 måneder. derfor må politiet sjekke vandelen din før du får prløve en fjerde gang. Bare en rutinesjekk, altså. det er ikke kriminellt å stryke, men i tilfelle du skulle være tatt i å bruke narkotika eller noe slikt i mellomtiden...

Dette greier politiet på under den måneden du må vente på ny oppkjøring, så det er ikke ekstra ventetid.

Dette vet jeg. Jeg bestod på fjerde forsøk.

Hva må egentlig til for å stryke 3 ganger?

Spør du meg er det en ganske bra prestasjon :)

Lenke til kommentar

Tja... Sprø sensorer holder i lange baner.

En av dem het mr. X. Han luktet ille og så uflidd ut. Kunne nesten ikke snakke norsk.

Jeg forstod ingenting av det han sa. Vet ikke om han ver utlending eller bare helt kørka.

Dopa, kanskje.

Så jeg fant aldri ut hvorfor jeg strøk.

De to andre strøk meg på filleting, som uhensiktsmessige (men lovlige) filvalg, og fordi jeg gjorde som han sa og rygget. Han visste om steinen, jeg gjorde ikke. men hvorfor i H*** ba han meg rygge da? Han stoppa heldigvis bilen med ekstrapedalen sin. Ingen skade.

Jeg har aldri kjørt verre enn den dagen jeg faktisk bestod. Kjørte på rødt, til og med.

De tenner seksuellt på å stryke folk. Om du består kommer ikke an på eleven, men om sensoren har hatt en god dag.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Tja... Sprø sensorer holder i lange baner.

En av dem het mr. X. Han luktet ille og så uflidd ut. Kunne nesten ikke snakke norsk.

Jeg forstod ingenting av det han sa. Vet ikke om han ver utlending eller bare helt kørka.

Dopa, kanskje.

Så jeg fant aldri ut hvorfor jeg strøk.

De to andre strøk meg på filleting, som uhensiktsmessige (men lovlige) filvalg, og fordi jeg gjorde som han sa og rygget. Han visste om steinen, jeg gjorde ikke. men hvorfor i H*** ba han meg rygge da? Han stoppa heldigvis bilen med ekstrapedalen sin. Ingen skade.

Jeg har aldri kjørt verre enn den dagen jeg faktisk bestod. Kjørte på rødt, til og med.

De tenner seksuellt på å stryke folk. Om du består kommer ikke an på eleven, men om sensoren har hatt en god dag.

Det med den steinen tror jeg var får at skulle teste deg.

Du skulle vel ha strøket med engang når du kjørte på rødt?

Lenke til kommentar

Kjørte en halv meter for jeg bremset. Såvidt krysset den hvite streken.

Grunnen var at dette er et stort kryss. Det grønne lyset jeg fikk var ikke for meg, men feltet til venstre for meg. Jeg laget ingen farlige situasjoner, da jeg stoppet etter en meter.

Egentlig skulle jeg ikke hatt den oppkjøringen. Jeg skulle hatt lappen på første forsøk, noen måneder tidligere. Det var da jeg kjørte best.

Dette er uansett lenge siden. Å påstå at jeg "egentlig" ikke skulle hatt lappen, er bare bull. Jeg hadde ikke fått lappen om jeg ikke kjørte tilnærmet perfekt. Flere lærere er mye strengere enn de burde. Noen få er realistiske. Ingen er for snille. Dessuten har jeg lært mye det siste året, og skulle jeg hatt oppkjøring nå ville jeg garantert bestått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...