apekatten123 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Kan lage en tråd slik at vi får utforsket alt ved LinuxMCE sammen. Og utveksle erfaringer. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 denne blir isåfall i duskusjons tråden til artikkelen Lenke til kommentar
fAke_ Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Er det noe nytt mht den testen? Lurer på om noen har erfaringer med, eller lest noe om, muligheter til å få dekoda Gets digitale kabeltvsignaler vha et eller annet htpc-oppsett? Tenker da på et 100% lovlig oppsett med DVB-C + CI + CAM + smartkort. Ser på smartkortet fra Get at de bruker NDS-kryptering, men har ikke funnet noen som har prøvd et slikt oppsett, og jeg er ikke sikker på om jeg har lyst å brenne av x antall 1000 kr på dette før jeg vet med sånn noenlunde sikkerhet at det vil funke... Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Er det noe nytt mht den testen? Lurer på om noen har erfaringer med, eller lest noe om, muligheter til å få dekoda Gets digitale kabeltvsignaler vha et eller annet htpc-oppsett? Tenker da på et 100% lovlig oppsett med DVB-C + CI + CAM + smartkort. Ser på smartkortet fra Get at de bruker NDS-kryptering, men har ikke funnet noen som har prøvd et slikt oppsett, og jeg er ikke sikker på om jeg har lyst å brenne av x antall 1000 kr på dette før jeg vet med sånn noenlunde sikkerhet at det vil funke... 9532338[/snapback] Vel dette får jeg ikke testet uansett fordi jeg ikke har digital tv fra get eller nevnt utstyr, trur ikke det finnes så mye bra utstyr for dette som er kompitablet i linux uansett. Har ikke fått startet med testen ennå fordi jeg har 2 andre tester på bordet, men skal begynne iløpet av en uke Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fått testa det nå? Får min Nokia 770 i morgen, så nå er det bare å skaffe seg andre produkter som kan brukes med LinuxMCE. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Holder fortsatt på. Har dessverre mangel på endel utstyr som bla. Nokia 770, men trur en S60 telefon gjør susen uansett. Bare ikke ha altfor store forhåpninger til testen da jeg ikke har allverdens utstyr å teste med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå