mr. maggie Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hei! jeg har akkuratt kjøpt meg SE T300!!!! .. drit fornøyd.. men jeg bare lurte på en ting: jeg har hørt rykter om at man må lade batteriet i 15 timer, forså å utlade det helt opp igjen.. er dette riktig? eller holder det med fire timer som stør i manualen??? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 vet ikke hvordan det er i sverige men her i norge har jeg hørt at det som står i manualen som regel er riktig... Lenke til kommentar
whaley Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Forhandler anbefalte å lade telefon i 16 timer når jeg kjøpte min... Så jeg anbefaler å lade rundt der.. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Første gang ! bør du lade telefonen minst 16 timer !!!! Videre anbefaler jeg deg å alltid bruke batteriet mest mulig opp før du på nytt lader. Jeg bruker alltid batteriet mitt til det er tomt ! Jeg lader også alltid i minst 6-8 timer. (Selv om ladeindikatoren ikke ruller lengre, så driver telefonen med noe som kalles vedlikeholdslading) PÅ min T68i så ØKTE standbytiden med hele 3 dager !! Da telefonen var ny hadde jeg standby på ca 4 dager, og 2 måneder senere, og per i dag (6 mnd senere) så varer telefonen i 7 dager. Har jeg forstått det riktig så skal T300 kunne ha enda lengre standby tid enn T68. Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 T300 skal kunne stå i 350 timer(?) standby på det meste, ja... som er sinnsykt mye (egentlig) Ikke rart den er så feit, 40% av mobilen er jo et stort batteri Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Generelt bør det holde å gjøre det som står i manualen. Jeg vet at enkelte forhandlere påstår at en bør lade batteriet lengre, men jeg har selv henvendt meg til en del telefonprodusenter og de hevder at deres batterileverandører påstår at det som står i manualen er riktig, og at noe mer ikke trengs. Forøvrig finnes det en mobiltelefonbatteri faq på tequila.org Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Ladetiden er vel avhengig av hva slags batteri det er? Vil tro at det er rett det som står i manualen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå