_KroSjefen_ Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Dette blir meir som når me venta på HS demoen..håpa ikkje me blir like skuffa.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Kan hende vi må vente til klokka blir 12 i UK og det er en time til så.... 9388695[/snapback] Eller kanskje det kommer i morgen på dagtid som ALLE andre ting som blir updatet? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Så kjedelig for dere da. Men jeg skal ta å spille litt warhawk nu. Happy waiting. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Kan hende vi må vente til klokka blir 12 i UK og det er en time til så.... 9388695[/snapback] Eller kanskje det kommer i morgen på dagtid som ALLE andre ting som blir updatet? 9388726[/snapback] hysjhysj..ikkje sånne pessimistiske poster inni her- Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 ps3Fanboy.com har spilt warhawk i 5 timer og kommet med sin anmeldelse.. inntrykket kan oppsummerest i ein enkel setning.." say goodbye to your life".. Warhawk hit the PlayStation Store yesterday and the positive reviews have been pouring in. Our review is coming as well, but in the meantime PS3fanboy.com wanted to post there early thoughts on Incognito's impressive shooter. Even after there relatively short play time(5 hours), they feel confident saying that this is one of the most addictive online experiences you can have on the PS3 -- or any console for that matter. KILDE kansje ikkje den mest upartiske kilde med tanke på navnet til nettsida men grei lesning sikkert.. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Har den kommet opp enda? Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 noen som har skjekket ? sitter og spiller noe nå så får ikke skjekkt .. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 nei den har ikke kommet Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Gamespot har gitt det 8.5. Regardless of how you get it, Warhawk is a great multiplayer shooter and one of the first of its kind to land on the still-new PlayStation 3. It offers just enough content to justify its price tag, but more importantly, it plays well, with just the right mix of tactical considerations and finger-on-the-trigger action. Endret 30. august 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hva slags headset er det som følger med i denne Warhawk-pakken? Hadde vært morsom å "lure" sjefen til å betale for dette spillet nemlig. Kan jo fint kjøpe det velkjente "Warhawk headset'et" Jeg har til gode å kjøpe meg ett bluetooth headset nemlig og det hadde vært kjekt å slå 2 fluer i en smekk her Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jabra 125 et eller annet mener jeg det heter. Skal være et veldig greit headset, så til den prisen klarer du en liten spansk en på sjefen;) Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Nå sitter vel alle og spiller, men en ting jeg lurer på: er det noen andre som har problemer med at spillet fryser? (altså stopper opp helt, ikke lagg) Jeg kjøpte spillet idag kl.18:30 og i løpet av tiden jeg spilte (til kl. 21:00) frøs spillet to ganger?! EDIT: Godt å høre Mala, men det hjalp ikke meg stort! Får spille litt videre senere og se hva som skjer. Btw. Å styre en Warhawk er jo like lett som å prøve å balansere en melkeflaske på hodet, samtidig som du løper 100 metern alt du kan :!: Endret 30. august 2007 av Bastian90 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Hørte at BETA`en hadde ein tendens til å fryse konsollen ihvertfall, men det skulle vel vere luket ut no. Eg har spillt i noen timer i dag og har ikkje opplevd noen som helst problemer med spillet Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Noen andre som har slik at spillet går, men man kan ikke dø, drepe andre eller gå inn i fly, biler etc. så etter 1 minutt kommet det "game over". ? Jeg har US versjonen, og jeg har litt problemer med å komme inn på servere, det står for eksempel "27/32" spillere på serveren, men så kommer det at serveren er full når jeg vil inn på den... Jeg gav opp etter minst 10 forsøk... Noen andre som har litt Connection problemer? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Eg sleit noe jævlig med å komme inn på servere her i dag. Fikk skadelige tanker tilbake på COD3 til 360 som var utrolig kresen. Skal nevnes at eg har type 2 på NAT`en under instillingene da. Men FOM har jo funket som fjell ffs. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hadde litt problemer med å komme inn på servere i kveld jeg også. Men fant et par fine servere etter et par forsøk. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Nå sitter vel alle og spiller, men en ting jeg lurer på: er det noen andre som har problemer med at spillet fryser? (altså stopper opp helt, ikke lagg) Jeg kjøpte spillet idag kl.18:30 og i løpet av tiden jeg spilte (til kl. 21:00) frøs spillet to ganger?! EDIT: Godt å høre Mala, men det hjalp ikke meg stort! Får spille litt videre senere og se hva som skjer. Btw. Å styre en Warhawk er jo like lett som å prøve å balansere en melkeflaske på hodet, samtidig som du løper 100 metern alt du kan :!: 9394489[/snapback] Konsollen frøys en gang for meg i løpet av kvelden. Spilte et par timer til sammen Lenke til kommentar
psino Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Frøs en gang for meg også. Ellers fint. En del servere (typisk de rankede) kan være litt stress å komme inn på, da ant. folk inne ikke alltid stemmer Lenke til kommentar
praystation Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Har også opplevd at spillet frøs. Måtte da ta omstart av maskina. Spilte vel i ca. en par timer i strekk. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Mitt har låst seg ihvertfall fem ganger på tre dager. To ganger ingame, og tre ganger på server-lista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå