Gå til innhold

Warhawk anmeldelser sålangt.


Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ps3Fanboy.com har spilt warhawk i 5 timer og kommet med sin anmeldelse..

 

inntrykket kan oppsummerest i ein enkel setning.." say goodbye to your life"..;)

 

Warhawk hit the PlayStation Store yesterday and the positive reviews have been pouring in. Our review is coming as well, but in the meantime PS3fanboy.com wanted to post there early thoughts on Incognito's impressive shooter. Even after there relatively short play time(5 hours), they feel confident saying that this is one of the most addictive online experiences you can have on the PS3 -- or any console for that matter.

 

KILDE

 

kansje ikkje den mest upartiske kilde med tanke på navnet til nettsida men grei lesning sikkert..:)

Lenke til kommentar

Gamespot har gitt det 8.5.

Regardless of how you get it, Warhawk is a great multiplayer shooter and one of the first of its kind to land on the still-new PlayStation 3. It offers just enough content to justify its price tag, but more importantly, it plays well, with just the right mix of tactical considerations and finger-on-the-trigger action.
Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Nå sitter vel alle og spiller, men en ting jeg lurer på: er det noen andre som har problemer med at spillet fryser? (altså stopper opp helt, ikke lagg) Jeg kjøpte spillet idag kl.18:30 og i løpet av tiden jeg spilte (til kl. 21:00) frøs spillet to ganger?! :dontgetit:

 

EDIT: Godt å høre Mala, men det hjalp ikke meg stort! Får spille litt videre senere og se hva som skjer. Btw. Å styre en Warhawk er jo like lett som å prøve å balansere en melkeflaske på hodet, samtidig som du løper 100 metern alt du kan :!:

Endret av Bastian90
Lenke til kommentar

Noen andre som har slik at spillet går, men man kan ikke dø, drepe andre eller gå inn i fly, biler etc. så etter 1 minutt kommet det "game over". ?

 

Jeg har US versjonen, og jeg har litt problemer med å komme inn på servere, det står for eksempel "27/32" spillere på serveren, men så kommer det at serveren er full når jeg vil inn på den... Jeg gav opp etter minst 10 forsøk... Noen andre som har litt Connection problemer?

Lenke til kommentar
Nå sitter vel alle og spiller, men en ting jeg lurer på: er det noen andre som har problemer med at spillet fryser? (altså stopper opp helt, ikke lagg) Jeg kjøpte spillet idag kl.18:30 og i løpet av tiden jeg spilte (til kl. 21:00) frøs spillet to ganger?!  :dontgetit:

 

EDIT: Godt å høre Mala, men det hjalp ikke meg stort! Får spille litt videre senere og se hva som skjer. Btw. Å styre en Warhawk er jo like lett som å prøve å balansere en melkeflaske på hodet, samtidig som du løper 100 metern alt du kan :!:

9394489[/snapback]

Konsollen frøys en gang for meg i løpet av kvelden. Spilte et par timer til sammen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...