Gå til innhold

Warhawk anmeldelser sålangt.


Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler på at eg orker å vente til BD-versjonen kommer. Man kan vel uansett skaffe seg eit vettug headset til ein billig penge uten om?

9378977[/snapback]

 

Det var noko ein sa ein gang når eg gjekk 1 året på høgskulen "faen asså, eg like og ha coveret og slikt eg, så eg kjøpe originale spill, det ha ein viss sjarm og ha ein skapleg samling"

 

du kjenner han kansje mala..;)

Lenke til kommentar
Er det sånn att det blir lagt ut på eu kontoen snart og eller..

 

når kommer BD utgava dÅ...ein måned te eller noko sånt.?

9378967[/snapback]

Det kommer på EU-store på torsdag tror jeg. BD utgaven kommer til Europa 21. september i henhold til amazon.co.uk.

9379046[/snapback]

 

 

har alerede bestilt fra VGP, spillet kommer vell neste uke kan eg tenke meg :D

Lenke til kommentar
Kjøper man på US Store, må man bruke Us kontoen når man skal spille. Har det noe betydning ? nei... man spiller mot hele verden uansett.

9378726[/snapback]

Jeg venter til EU Store for at jeg har vennelista mi der, orker ikke legge til alle :p

Så er det vell sånn join funksjon på spillet, da er det greit at jeg har noen venner å joine :p

Lenke til kommentar
Det var noko ein sa ein gang når eg gjekk 1 året på høgskulen "faen asså, eg like og ha coveret og slikt eg, så eg kjøpe originale spill, det ha ein viss sjarm og ha ein skapleg samling"

 

du kjenner han kansje mala..;)

9379032[/snapback]

 

Jess, og eg står for den der den dag i dag :)

 

:p

 

Men noen ganger så er det enkle ofte det beste, men med mulighet for import hadde det jo likevel vert flott å ha headset bundelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...