Bebeluv Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Eyy Warhawk er ute på US Store jo! men faen at jeg må betale TAX. Hvor mye vill prisen komme på i UK Store egentlig? Warhawk is now available on US Playstation store for purchase and download. The cost is $39.99 as stated before and about 798MB in size Wow liten plass. WTF? Får ikke kjøpt fra US Store med Visaen lenger Endret 28. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
praystation Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) and about 798MB in sizeWow liten plass. Take it easy, bare 2 dager til den kommer til EU store Grunnen til at fila ikke er større er at utviklerne har laget det slik at spillet pakkes ut fortløpende mens man spiller! Genialt egentlig, så sparer man både diskplass og lang nedlastingstid. Hadde vært dull å måtte laste ned over 2GB Endret 28. august 2007 av praystation Lenke til kommentar
Elitespilleren Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Grunnen til at fila ikke er større er at utviklerne har laget det slik at spillet pakkes ut fortløpende mens man spiller! Genialt egentlig, så sparer man både diskplass og lang nedlastingstid. Hadde vært dull å måtte laste ned over 2GB 9375144[/snapback] Har du noen kilde på det? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Hørte det på en podcast fra IGN med Warhawk director Dylan Jobe. Den heter "Podcast Beyond, Episode 8", ca 15:30 ut i casten. It sits compressed on the harddrive and never ends up being uncompressed until the very moment you demand the content, so you load the level and the content comes in compressed, and we decompress it on the fly into main memory Zaleeeek, jeg leste også en plass at hvis man legger til over $10 om gangen sjekker Sony adressen din opp mot kredittkortet. Så hvis du legger til $10 * 4 får du fyllt opp kassa nok til å kjøpe Warhawk fra US Store. Vet ikke om det funker, men det stod i hvertfall det. Du kan jo teste det ut Endret 28. august 2007 av praystation Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hvis man kjøper fra US Store.. kan man spille mot folk som kjøper fra EU store da ? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hvis man kjøper fra US Store.. kan man spille mot folk som kjøper fra EU store da ? 9375751[/snapback] Yes. Ikke noe problem Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ok = ) da kjøper jeg det om 2 sec = ) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Hmm kommer nok til å kjøpe dette her relativt kjappt siden eg er så slepphendt med pengene min for tiden. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Da har jeg spilt det litt... Meget bra førsteinntrykk.. Flott grafikk, masse stats styr (medallions,ribbons,badges +++), designe flyet ditt selv (velge mellom 2 fly), designe characteren din selv, venneliste, klan liste (meget klan vennelig dette spillet, meget bra!), lage egne gamer med passord og alt (som sagt meget bra med tanke på klan kamper), Leaderboards med oversikt over de "beste", musikken er bra osv.... Så langt meget fornøyd = ) har bare fått prøvd flyvinga hittil, artig å skyte med missiler og maskingevær i lufta og spinne rundt =p P.s Spiller man bare med folk fra USA hvis man kjøper fra US Store ? JEg kunne ikke spille spillet når jeg var logga inn på EU kontoen min. Endret 28. august 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hvis man kjøper fra US Store.. kan man spille mot folk som kjøper fra EU store da ? 9375751[/snapback] Yes. Ikke noe problem 9375775[/snapback] Spørs det du.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Det skal vere internasjonale servere, så uavhengig av kor du har kjøpt spillet skal alle kunne spille mot alle. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Får du ikke startet spillet, eller er det sånn at du ikke kommer inn på serveren fra Eu kontoen? Leste en plass at du må gå inn på "Filters in the Join Game menu and set the option to all regions.". Vet ikke om det funker, men du kan jo altids prøvde hvis du ikke har gjort det tidligere... Endret 28. august 2007 av praystation Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Kommer ikke inn på spillet i det hele tatt... kommer "This content cannot be accessed on your account, 8000923740". Kan bare starte spillet ved å være logga inn på US kontoen. kan det ha noe med å gjøre at den ikke har kommet i EU store enda ? At jeg må vente til fredag før jeg kan starte spillet ved å være logga inn på EU kontoen. Endret 28. august 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg hadde et lignende problem da jeg lasta ned ekspasjonen til Blast Sector. Hadde kjøpt originalspillet i EU-store, og lasta ned ekspasjonen i US-store. Fikk ikke installert den før jeg kjøpte spillet på nytt i US-store. Håper virkelig ikke dette er tilfellet med Warhawk. Holder på å laste ned nå selvom jeg venter spillet i postkassen de nærmeste dagene. SÅ sugen er jeg på å spille dette. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Er jo tydlig at det kanskje er det samme da = / Men det er vel internasjonalt, så jeg får vel spilt med folk fra norge ? som da har lasta ned fra EU store.. Endret 28. august 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
praystation Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Virker som om selve spillet er låst til den kontoen du lastet ned på. Men uansett skal du kunne spille med hele verden Are the Warhawk servers “Worldwide?”Yes. All territories can play together on the PSN. ALT DU TRENGER Å VITE OM WARHWAK Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Okai, da er det jo samma = ) Er ikke et must å spille med EU kontoen = ) Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Glad jeg i disse tilfeller bare har US konto pga US maskin og amerikansk kredittkort med min ekte amerikanske adresse. ^^ *Booter opp PS3'en* Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Andre som sliter med å få lagt til norsk visa-kort på en US-konto nå? Det gikk jo bare fint for ei stund sia, men nå ser muligheten ut til å være borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå