Gå til innhold

Warhawk anmeldelser sålangt.


Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eyy Warhawk er ute på US Store jo! men faen at jeg må betale TAX.

Hvor mye vill prisen komme på i UK Store egentlig?

Warhawk is now available on US Playstation store for purchase and download. The cost is $39.99 as stated before and about 798MB in size

Wow liten plass.

WTF? Får ikke kjøpt fra US Store med Visaen lenger :hmm:

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
and about 798MB in size

Wow liten plass.

 

Take it easy, bare 2 dager til den kommer til EU store ;)

Grunnen til at fila ikke er større er at utviklerne har laget det slik at spillet pakkes ut fortløpende mens man spiller! Genialt egentlig, så sparer man både diskplass og lang nedlastingstid. Hadde vært dull å måtte laste ned over 2GB :)

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Hørte det på en podcast fra IGN med Warhawk director Dylan Jobe. Den heter "Podcast Beyond, Episode 8", ca 15:30 ut i casten.

 

It sits compressed on the harddrive and never ends up being uncompressed until the very moment you demand the content, so you load the level and the content comes in compressed, and we decompress it on the fly into main memory

 

Zaleeeek, jeg leste også en plass at hvis man legger til over $10 om gangen sjekker Sony adressen din opp mot kredittkortet. Så hvis du legger til $10 * 4 får du fyllt opp kassa nok til å kjøpe Warhawk fra US Store. Vet ikke om det funker, men det stod i hvertfall det. Du kan jo teste det ut :roll:

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Da har jeg spilt det litt...

 

Meget bra førsteinntrykk..

Flott grafikk, masse stats styr (medallions,ribbons,badges +++), designe flyet ditt selv (velge mellom 2 fly), designe characteren din selv, venneliste, klan liste (meget klan vennelig dette spillet, meget bra!), lage egne gamer med passord og alt (som sagt meget bra med tanke på klan kamper), Leaderboards med oversikt over de "beste", musikken er bra osv....

 

Så langt meget fornøyd = ) har bare fått prøvd flyvinga hittil, artig å skyte med missiler og maskingevær i lufta og spinne rundt =p

 

P.s Spiller man bare med folk fra USA hvis man kjøper fra US Store ? JEg kunne ikke spille spillet når jeg var logga inn på EU kontoen min.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

Får du ikke startet spillet, eller er det sånn at du ikke kommer inn på serveren fra Eu kontoen?

Leste en plass at du må gå inn på "Filters in the Join Game menu and set the option to all regions.".

Vet ikke om det funker, men du kan jo altids prøvde hvis du ikke har gjort det tidligere...

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Kommer ikke inn på spillet i det hele tatt... kommer "This content cannot be accessed on your account, 8000923740". Kan bare starte spillet ved å være logga inn på US kontoen.

 

kan det ha noe med å gjøre at den ikke har kommet i EU store enda ? At jeg må vente til fredag før jeg kan starte spillet ved å være logga inn på EU kontoen.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

Jeg hadde et lignende problem da jeg lasta ned ekspasjonen til Blast Sector. Hadde kjøpt originalspillet i EU-store, og lasta ned ekspasjonen i US-store. Fikk ikke installert den før jeg kjøpte spillet på nytt i US-store.

Håper virkelig ikke dette er tilfellet med Warhawk.

 

Holder på å laste ned nå selvom jeg venter spillet i postkassen de nærmeste dagene. SÅ sugen er jeg på å spille dette. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...