Jorgengk Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Har nå fått ny router, en 3com, men her har jeg følgene problem: Har åpna porter, men jeg legger merke til at de er veldig ustabile. Noen ganger jeg tester de så er de åpne og andre ganger er de stengt. Dette kan være grunnen til at nedlastningen går veldig sakte (ca 6 kB/s) og er veldig irriterende. Noen som har noen forslag til løsning? Endret 18. august 2007 av Jorgengk Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det kan skyldes at du ikke har fast IP på PC. Sjekk linken min for å finne ut hvordan. Lenke til kommentar
Jorgengk Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Takk skal du ha for fin guide! Gjorde som det stod, men det går ikke noe fortere av denn grunn... Det jeg har gjort hittil: - Åpna porter på router - Satt fast IP på nettverksinnstillingene Noe mer jeg kan gjøre for å få det til å gå fortere? Lenke til kommentar
Jorgengk Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Fant ut hvorfor jeg ikke fikk lasta ned.. måtte enkelt og greit avinnstallere uTorrent og innstallere det på nytt. Men jeg sliter fremdeles med portene. Er samme problemet som før. Noen ganger åpne, andre ganger sengt,, Noen ideer folkens? Har prøvd det la7dfa-com gjorde, men hjalp ikke noe tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå