nets Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Spennende ! Lag en god worklog og gjør noe skikkelig ut av dette, gleder meg til å se resultatet. Har ikke vert borti slike vanntårn tidligere, hvordan er kjølemekanismen? Worklog Endret 19. august 2007 av Nets Lenke til kommentar
NotYourName Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Spennende ! Lag en god worklog og gjør noe skikkelig ut av dette, gleder meg til å se resultatet. Har ikke vert borti slike vanntårn tidligere, hvordan er kjølemekanismen? 9308393[/snapback] Skal sporadisk oppdatere men jobb, madammen og annet har en tendest til å oppta tiden.. Kjølemekanismen består av en kompressor fyllt med gass. Denne gassen blir kald og kjøres ut i kobberrør som er viklet rundt en stålbeholder og loddet på plass. Vesken inne i denne stålbeholderen blir kjølt ned. Det vannet inne i denne jeg kunne tenke med å bruke til noe lurt. Lenke til kommentar
NotYourName Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Kommentarer til arbeidsloggen Endret 19. august 2007 av ToreAndre Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Det er ikkje mogleg å endre tidspunktet på ein post, derfor vil denne tråden være litt feil. For å gjere dette enkelt så stenger eg denne tråden og du oppretter ein ny. Den er ikkje kome så langt uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg