Gå til innhold

Tråden får dem som skal bli Exalted med Silvemoon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som faktisk vil ha den Chocobo-ripoffen?

Jeg spiller boob elf, og jeg sørget for å bli exalted med UC så fort som mulig, så jeg kunne få en meg bold (om enn litt møllspist) ganger som ikke ser ut som en kompakt struts i rare farger.

Lenke til kommentar

Nesten exalted med Silvermoon atm (er en orc myself) og trenger 4k rep eller noe lignende. Eneste rep turnins jeg har gjort er wool, silk, mageweave og runecloth (de første turnins du gjør før du kan spamme de med 20 cloth)

Kunne gjerne likt å blitt exalted med de :) Er jo halveis til revered eller over med alle andre horde factions aswell, sikkert en god del quests jeg har skippet også som jeg kan gå og ta for å bli exalted.

Lenke til kommentar
Nesten exalted med Silvermoon atm (er en orc myself) og trenger 4k rep eller noe lignende.  Eneste rep turnins jeg har gjort er wool, silk, mageweave og runecloth (de første turnins du gjør før du kan spamme de med 20 cloth)

Kunne gjerne likt å blitt exalted med de :)  Er jo halveis til revered eller over med alle andre horde factions aswell, sikkert en god del quests jeg har skippet også som jeg kan gå og ta for å bli exalted.

9314902[/snapback]

gjort de repetable questsa da? rotten heart, og dust etc

Lenke til kommentar

Synes den mounten er dritstygg, men når dem ble introdusert hadde dem et annet navn Cockatrice

"The subject header in the forums only allows so many characters, and it only allowed the poster to write "cock." The question comes up, so to speak, because Tauren are banned from almost every mount. So they want to know if they will be allowed to ride the cock, or will they be cockblocked yet again?"

Glemmer aldri den posten der. :!:

Klippet:

http://www.poormojo.org/pmjadaily/archives/010518.php

Endret av Ashvan
Lenke til kommentar
Man kan jo få pvp-kalkun snart, kan man ikke?

Edit: Da skal jeg skaffe den på warrioren jeg levler opp bare for å få stygge blikk.

9315304[/snapback]

Tror også pvp-kalkun kommer snart :p

Fordi før TBC kom ble pvp-hest, kodo, raptor og ulv til salgs inne i Hall of Legends :)

Eller, kanskje mountene har vært der hele tiden.. Men jeg ble aldri High Warlord :/

Så kunne ikke kjøpe før det ble åpent for alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...