ATI vs GeForce Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) http://www.cod4forums.com/index.php?showto...st=0entry1809 ............ Endret 18. august 2007 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 http://www.cod4forums.com/index.php?showto...st=0entry1809 ............ 9311451[/snapback] Leter nå på marketplace,men finner ingenting. Dette gjelder vel sikkert Usa selfølgelig Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Jepp, men det har ikke vært annonsert noe beta ennå for USA engang... Fake? Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Jepp, men det har ikke vært annonsert noe beta ennå for USA engang... Fake? 9311592[/snapback] Muligens. det har jo lenge vært snakk om det, men en offentlig kunngjøring har det vel ikke vært om evnt. når den kommer. Men hadde vært artig om det hadde vært sant, for det da er det ikke lenge før vi i europa får den også. Burde kanskje endre emnetittel litt, ble jævlig glad et øyeblikk Endret 18. august 2007 av mom015 Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 hehehehe, emnetittelen er god Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Men en ting jeg lurer på med betaen, er den spillbar for alle eller blir det som med halo 3 betaen, at man må kjøpe et viss spill for å få tilgang? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Man må vel svare på 3 spørsmål får å kvalifisere seg til å kunne spill BETA`en. Står ihvertfall inne på den offisielle siden. Om det er kun for US BETA`en veit eg ikkje. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Tviler på at det er fake, men det er ikke en offentlig release hvertfall, står ingenting om det på sida dems.. Forøvrig må man melde seg på på sida dems, også er det et begrenset antall keys til betaen, og man må svare på 3 spørsmål. Første mann til mølla er det som gjelder her! Edit: Tipper forøvrig betaen kommer veldig veldig snart, i løpet av neste uke hvertfall vil jeg tro. Endret 19. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Lurer på om jeg ikke må skaffe meg en 18+ konto jeg, tror US kontoen min ikke har gold lenger. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 For noe møl at det bare er for amerikanere. Kan jo alltids mekke meg en US konto - som er planen, men det er fortsatt fucka opplegg. Bungie klarte det fint, da får Infinity Ward faen meg også klare det. Tipper den dukker opp innen en uke, som flere sier. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Kan jo alltids mekke meg en US konto - som er planen, men det er fortsatt fucka opplegg. Bungie klarte det fint, da får Infinity Ward faen meg også klare det. 9312366[/snapback] Ja, men de skal visst komme med en beta for Europa også. De prøver ihvertfall. Men det er ræva sånn ellers ja... Har heldigvis noen sånne 48-timers gold-flyers da. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Må man ha gold for å spille betaen? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Må man ha gold for å spille betaen? 9313714[/snapback] Siden man må ha Gold for å spille noe som helst over Live, går jeg ut i fra det. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det er visst strengere kontroller på utenlandske som registrerer seg som Amerikaner i henhold til copyright og distribusjon. Betaen er ute for folk på Infinity Ward, og vil snart slippes i USA. Europa er ikke annonsert, men heller ikke benektet. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Betaen er ute for folk på Infinity Ward, og vil snart slippes i USA. Europa er ikke annonsert, men heller ikke benektet. 9313834[/snapback] De har til og med sagt at de har lyst til å la europeere og australiere spille de også. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 cool. håper betaen kommer ut neste uke. men hvis betaen kommer ut. hvor lenge vil den vare? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 cool. håper betaen kommer ut neste uke. men hvis betaen kommer ut. hvor lenge vil den vare? 9316355[/snapback] Det har de ikke sagt enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå