bögfisk Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Hvilken verden bor du i? Haha, det er fortsatt 07 Endret 28. september 2007 av NisseGutteN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Da var jeg klar for By-Lan 2008, har vært på 05,06 og 07. By-Lan 07 var fantastisk, spesielt mtp nettverket, da det var (så og si) online fra jeg kom til jeg gikk, få eller ingen tekniske problemer. 9591140[/snapback] Hahhaha Klokken er: 28/09-2007 : 10:34 MERK: Årstall = 2007 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Jaja, ByLAN er godt i gang Har ett bilde her: Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Lurer også på det, vet bare om en 89.11.1.39 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er nok flere, men ingen som vil si det høyt... Forklarlig nok. Ellers mener jeg å huske at det ikke er lovlig å snakke om dette emnet på dette forumet... Lenke til kommentar
gommle Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Vellykket LAN Lastet ned 400 GB (Kun diktsamlinger, seff) Skal legge ut bilder en gang jeg og. Eneste som søg var at siden jeg hadde så god plass på HD gikk all tiden til å finne ting å laste ned, fikk ikke tid til annet Vant Trackmania-compoen også. Var med på kodecompoen, men har en liten anelse hvorfor jeg tapte. Primtallsjekkeren min at 333 var et primtall JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! (JESUUUUS) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Hadde jeg vært der da kodekompoen gikk igang, hadde jeg klart vunnet Kødder ikke Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Vellykket LAN Lastet ned 400 GB (Kun diktsamlinger, seff) Skal legge ut bilder en gang jeg og. Eneste som søg var at siden jeg hadde så god plass på HD gikk all tiden til å finne ting å laste ned, fikk ikke tid til annet Vant Trackmania-compoen også. Var med på kodecompoen, men har en liten anelse hvorfor jeg tapte. Primtallsjekkeren min at 333 var et primtall JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! (JESUUUUS) 9656914[/snapback] Du fikk aldri DVD-en. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Gommle, hørte du min halleluja? Benny_thedog her Lenke til kommentar
gommle Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Moll: Fikk en CD av en type rett i nærheten Endte med at XP ikke funket likevel -_- Skal bestille nytt HK og CPU en gang... Tror jeg hørte din halleluja. I nærheten av JESUUUUUS, eller med JAAAAA-gutten? mariyo: Sikker på at du hadde vunnet? Vinneren leverte Java, C++, med dokumentasjon og Cowsay. Jeg leverte JavaScript, så man slipper å laste ned. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Ble ikke Jesus ropt opp bare en gang? Men nei, jeg satt på rad 7, altså rett bak den scenen og lille-doen fra rad 27 eller hvor nå jaaaa-gutten satt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) mariyo: Sikker på at du hadde vunnet? Vinneren leverte Java, C++, med dokumentasjon og Cowsay. Jeg leverte JavaScript, så man slipper å laste ned. 9664483[/snapback] Er ikke HELT sikker da Men jeg har allerede kodet en i C++ med gode, deilige kommentarer Og jeg tror jeg har en i PHP også faktisk..tror Endret 8. oktober 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå