mske Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hei! Har tenkt å installere Vista, men lurer på en ting først. Vil jeg få dårligere ytelse på spill i Vista enn i XP ? Slik ser Pcen ut: 1GB RAM Intel Core 2 Duo T5600 1.8Ghz Geforce Go 7600 256MB Kjører Battlefield 2 på max grafikk i XP. Vil jeg kunne gjøre det samme i Vista tror dere? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg har et bitte litt kraftigere oppsett enn deg, men ikke mye. I forhold til i XP ligger jeg 3-5 % lavere på fps i vista, ikke noe merkbart. Lenke til kommentar
mske Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Ok, da blir det Vista for meg..får heller leve med litt dårligere ytelse hvis det skulle skje. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 BF2 virker ikke i vista... prøvde igår Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 BF2 virker ikke i vista... prøvde igår 9314043[/snapback] Da må det være noe hos deg som gjør det, etter det jeg leser på nettet virker det helt fint. Lenke til kommentar
Elvicky Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 BF2 virker ikke i vista... prøvde igår 9314043[/snapback] Da må det være noe hos deg som gjør det, etter det jeg leser på nettet virker det helt fint. 9314453[/snapback] Hei Jeg hadde samme problem, men var bare å kjøre BF2 som administrator. Høyreklikk på BF2 ikonet og velg egenskaper, under Kompatibilitet huker du av "kjør dette programmet som administrator". Ellers slet jeg med at det hakker (connection problem) et halv sekund hver 45 sekund. Fant ut at det var trådløse nettet (Belkin) som ikke fikset Vista. Funker tålelig med nettverkskabel. Lenke til kommentar
mske Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 BF2 funker knirkefritt.. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 BF2 fungere heilt fint med meg i Vista(husk og installer den nyaste patchen), pluss du kan kjøyre spela i "kompatibilitetsmodus (Windows XP SP2)" så eg har ikkje hatt noke problem med noken spel så langt Lenke til kommentar
mske Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Gidder du å forklare litt mer det med kompatibilitetsmodus? Kan jeg kjøre spill som om jeg hadde XP? Hvor får jeg tak i den nyeste patchen? Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Patch kan du laste ned i frå heimesida til spillet som regel (du kan søke i google og på spelet så legge ut til patch i tillegg i søke), får og kjøyre kompatibilitetsmodus høgre klikka du på spelte si .exe fil (funker med snarvei til spille og) og tekker på egenskaper så får du opp ei rute der det skl stå "Kompatibilitet" og då kan du hakke av den første ruta og så kan du velge oprativsystem (XP, 2000, NT, 98 osv). Eg vill tru at XP er bedre på spel ennda med eg har ikkje hatt noke problem, rekna med at vista vil bli bedre til spel etter kvart Lenke til kommentar
mske Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Hehe, trodde du mente nyeste patch til Vista... Har de nyeste patchene til spillene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå