Gå til innhold

Dårligere ytelse i spill med Vista?

mske

Anbefalte innlegg

Hei!

Har tenkt å installere Vista, men lurer på en ting først.

Vil jeg få dårligere ytelse på spill i Vista enn i XP ?

Slik ser Pcen ut:

1GB RAM

Intel Core 2 Duo T5600 1.8Ghz

Geforce Go 7600 256MB

Kjører Battlefield 2 på max grafikk i XP.

Vil jeg kunne gjøre det samme i Vista tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BF2 virker ikke i vista... prøvde igår

9314043[/snapback]

Da må det være noe hos deg som gjør det, etter det jeg leser på nettet virker det helt fint.

9314453[/snapback]

Hei

Jeg hadde samme problem, men var bare å kjøre BF2 som administrator. Høyreklikk på BF2 ikonet og velg egenskaper, under Kompatibilitet huker du av "kjør dette programmet som administrator".

Ellers slet jeg med at det hakker (connection problem) et halv sekund hver 45 sekund. Fant ut at det var trådløse nettet (Belkin) som ikke fikset Vista. Funker tålelig med nettverkskabel. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Patch kan du laste ned i frå heimesida til spillet som regel (du kan søke i google og på spelet så legge ut til patch i tillegg i søke), får og kjøyre kompatibilitetsmodus høgre klikka du på spelte si .exe fil (funker med snarvei til spille og) og tekker på egenskaper så får du opp ei rute der det skl stå "Kompatibilitet" og då kan du hakke av den første ruta og så kan du velge oprativsystem (XP, 2000, NT, 98 osv).

Eg vill tru at XP er bedre på spel ennda med eg har ikkje hatt noke problem, rekna med at vista vil bli bedre til spel etter kvart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...