Gå til innhold

Hvor får man tak i Sony UX(UMPC)?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ettersom vaio egentlig ikke importeres til norge er det vel heller få (=ingen) steder her i landet de selges. Netshop skal ta inn noen Vaio-modeller gjennom egen import, men jeg tror ikke denne var blant dem.

9314772[/snapback]

%&/"#¤#%/, da må jeg kjøpe brukt gjennom amazon i england :(

Noen som har erfaring med å kjøpe laptop-pc til 1199£ (fra UK eller 1700$ fra statene)?

Endret av bigsmoke
Lenke til kommentar

Hva slags erfaringer? Eneste du må/bør være obs på er at du må betale 25% moms ved innførsel, og at du ikke er dekket av den norske forbrukerkjøpsloven... dessuten kan det være verdt å få med seg hva slags garanti du får med på kjøpet når du bor i ett annet land enn forhandleren.

Lenke til kommentar

Yess, etter masse leting over nettet har jeg nå snublet over denne siden..

http://www.euclidcomputers.com/frameset.cg...alsearch+laptop

Dette er den amerikanske versonen av sony's UMPCer, og den er levert med "Cingular EDGE", istedet for den europeiske "CompactFlash" slot(http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_Vaio_UX_Micro_PC)

Vet dere om nettverket vil fungere på denne her hjemme? WiFi og den EDGEn?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
ettersom vaio egentlig ikke importeres til norge er det vel heller få (=ingen) steder her i landet de selges. Netshop skal ta inn noen Vaio-modeller gjennom egen import, men jeg tror ikke denne var blant dem.

%&/"#¤#%/, da må jeg kjøpe brukt gjennom amazon i england :(

Noen som har erfaring med å kjøpe laptop-pc til 1199£ (fra UK eller 1700$ fra statene)?

prøv ebay og søk etter laptoper med skjermstørrelse under 12", jeg skal love deg du finner mange! alternativer av UX modellen der til gode priser. Jeg gikk på handletur i går og fant flere som i utgangspunktet bare sendte til statene, men som kunne sende til Norge. Disse var også meget populære selgere med 2000$ dekningen til paypal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...