KoN_Raptor Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg bor i en studentby, og kunne tenke meg å dele filer enkelt og greit med venner her. Problemet mitt er at jeg finner ingen datamaskiner i min arbeidsgruppe. Jeg vet at det er mange andre i arbeidsgruppen, for en kompis fungerer det helt fint. Jeg har forøvrig ingen firewall bortsett fra en nvidia firewall med low security. Er det noen instillinger jeg må forandre på for å kunne se andre enn meg selv i arbeidsgruppen? Lenke til kommentar
holvik Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Tipper det er brannmuren din som lager krøll. Ta og slå av denne og se om du da får kontakt med arbeidsgruppen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Du sier at DU ikke finner noen andre i din arbeidsgruppe. Greier andre folk finne deg? Prøv med programmet Netscan. Her skriver du ganske enkelt inn den IP-rangen du vil scanne og så finner den alt som kan finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå