kremt Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 8V er greit, jeg kommenterte mest 16V tallene dine.. Dog skal jeg innrømme jeg ikke sjekket hvilken bil det var snakk om, bare snakket 1.8 generelt.. Jeg har vel strengt tatt 20v for å pirke litt.. (står hvertfall 5V på motordekselet, og iom jeg ikke kan ha 5 totalt, må det være 5 på hver..) 9315055[/snapback] Så riktig så riktig Her ser du et bilde av en identisk motor som din (men denne har muligens T da... ) Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) 8V er greit, jeg kommenterte mest 16V tallene dine.. Dog skal jeg innrømme jeg ikke sjekket hvilken bil det var snakk om, bare snakket 1.8 generelt.. Jeg har vel strengt tatt 20v for å pirke litt.. (står hvertfall 5V på motordekselet, og iom jeg ikke kan ha 5 totalt, må det være 5 på hver..) 9315055[/snapback] 5 ventiler per sylinder, ja. Har hørt om det, jeg glemte det bare av . Er det 3 på innløpssiden og to på utløpssiden? Har også sett noen eldre biler med 3 ventiler per sylinder. Edit: Må vel være 3 på innløpssiden, utifra Kremt sitt bilde. Endret 19. august 2007 av Exiter Lenke til kommentar
madonna Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Siden BMW har tatt ut ca 1400hp av en 1500ccm rekke firer, må vel 1800ccm være ca 1680hp. :!: ( Brabham-BMW BT52 ) Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Siden BMW har tatt ut ca 1400hp av en 1500ccm rekke firer, må vel 1800ccm være ca 1680hp. :!: ( Brabham-BMW BT52 ) 9317982[/snapback] 300.000km eller ei, hadde den Mitsubishien levert 1680 hester så hadde jeg glatt betalt 8000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå