KjeSka Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hva ligger lønnskravet på for industrien i lønnsforhandlingene for 2007. Jeg skal forhandle for firmaet, og hmm jeg aner ikke hva jeg skal forlange (eller begynne med) Er det noen som har et innspill eller to. Tenker også på den generelle industri, da vi ligger midt i mellom alt annet. Takker for innspill KjeSka Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det skader ikkje å søke litt på google... Men etter det som eg har funne ut så ligger lønnskravet i industrien på 130,4 i 1 kvartal etter statistisk sentarlbyrå.. LINK Google Søk Lenke til kommentar
KjeSka Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Det skader ikkje å søke litt på google... LINK Google Søk 9311130[/snapback] Joda jeg har sett de sidene, men hva betyr tallene. Og hva er økningen for 2007 (etter 1 mai). KjeSka Lenke til kommentar
riroil Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Endte vel opp på ca 4,5% i generellt tillegg i frontfagene. Du kan jo også ta kontakt med hovedorganisasjonen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå