Rudde Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hey, jeg har funnet ut at Systemet i NordicMafia er nedlastet fra nettet og oversatt. Systemet i NM er ganske likt det i BootLeggers det var først da jeg begynte og tenke, så har jeg gravd litt og funnet ut at det er lastet ned :/ Designene er også like kan jeg se. Mannen bak NM sitter jo med stor inntekt nå o.O Så det jeg lurer på er hvor dette systemet fra nordic er lastet ned hint osv.. Hva jeg skal søke på på google for og komme fram til det, har googlet i 2 timer nå O.o Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Hva jeg skal søke på på google for og komme fram til det, har googlet i 2 timer nå O.o 9310760[/snapback] Ein ting er at du har STORE problemer når du sitter og søker på google i 2 timer. For det andre så tviler eg sterkt på at du finner kildekoder på google... I firefox kan du høgre klikke med musa og så velge vis kildekoder... Endret 18. august 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Haha BigJaffa, made my day Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 (endret) HVa F**** skal jeg med HTML kodene jeg kan finne hvem som helst HTML hvor som helst! Jeg er ute etter PHP du sitter faktisk og skriver i PHP forum her å nå -.- selom man googler i 2 timer kan man gjøre andre ting vedsina, tenk deg om -.- Endret 18. august 2007 av Rudde93 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvordan har du funnet ut at NM-systemet er lastet ned fra nett og oversatt? Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Når du leser dette forstår du hvorfor: http://www.phpbuilder.com/board/showthread...readid=10287447 http://www.phpbuilder.com/board/showthread...goto=nextoldest http://www.phpbuilder.com/board/showthread.php?t=10287674 og ja, database-radene har engelske navn. Fant det ut når jeg klare MySQL-injection. "Carlito" kan heller nesten ingenting PHP (snakket med han på telefon) I'm not that good at PHP coding, but I am capable of editing codes and that stuff. ...are making... well trying to make a browser game Og ellers så er jeg sikker på at dette er ranksystemet til NM: $username = $_SESSION['username']; $sql_pass_get = "SELECT * FROM ABC_users WHERE username='$username'"; $user_info = mysql_fetch_array(mysql_query($sql_pass_get)); $rank = $user_info['rank']; if ($rank >= 50 && $rank <= 100) { $showrank = Rank1; } if ($rank >= 101 && $rank <= 170) { $showrank = Rank2; } if ($rank >= 171 && $rank <= 280) { $showrank = Rank3; } if ($rank >= 281 && $rank <= 450) { $showrank = Rank4; } if ($rank >= 451 && $rank <= 630) { $showrank = Rank5; } if ($rank >= 631 && $rank <= 815) { $showrank = Rank6; } if ($rank >= 816 && $rank <= 1003) { $showrank = Rank7; } if ($rank >=1004 && $rank <= 1200) { $showrank = Rank8; } if ($rank >= 1201 && $rank <= 1398) { $showrank = Rank9; } if ($rank >= 1399 && $rank <= 1600) { $showrank = Rank10; } if ($rank >= 1601 && $rank <= 1860) { $showrank = Rank11; } echo "$showrank"; ?> Fordi jeg satte "rank" i databasen til "0", "Capo Don" og "7" og fikk ingenting som rank. Dvs. at hvis jeg hadde satt inn 1860 hadde jeg blitt Don. Endret 18. august 2007 av Intramin Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Det var jo ett fornuftig svar O.o Og spillet "BootLeggers" bruker også dette systemet somsakt. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Kanskje samme karen som eier begge spillene? Sannsynligvis... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Nei det er det ikke. Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hva er det du egentlig vil fram til? Du har prøvd å søke på google etter hvor du kan laste ned dette scriptet? For å gjøre hva? Finne sikkerhetshull? For å bruke det selv? Du har ikke tenkt på at grunnen til du ikke finner det, er at det ikke er noen plass å laste det ned? Det er faktisk mulig å kjøpe script. Sånne script er meget avanserte, og tar lang tid å kode. Jeg tror ikke at de som faktisk har laget et sånt script er villige til å gi det bort til hvem som helst gratis. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 I den norske wikien står det at de norske gutta har laget det selv fra bunnen http://no.wikipedia.org/wiki/Nordicmafia .. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 I den norske wikien står det at de norske gutta har laget det selv fra bunnen http://no.wikipedia.org/wiki/Nordicmafia .. 9314147[/snapback] Det har de helt sikkert skrivd selv. Har selv fått SS av at folk legger ut systemet på forumet inne på NM men moderator sletter med med en gang. Og BootLeggers har folt på i MANGE flere år enn NM! Og designet og fukjsonene er helt like O.o Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Fair nok. Jeg mener egentlig også å ha hørt at de har kjøpt/kopiert systemet fra noen andre. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Bootleggers har holdt på i rundt 7 år tror jeg en på skolen sa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå