Corel Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hentet igår Logitech G5 07 ver på posten som jeg hadde bestilt fra netshop. Jeg opplever at den venstre musetasten er noe hard og trykke ned og det er som om den må trykkes ned to hakk. Noen som har opplevd det samme? Er eventuelt dette et problem som vil avta etter bruk? Takker Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Nei, det har jeg ikke opplevd før.. Lenke til kommentar
Amazed Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hentet igår Logitech G5 07 ver på posten som jeg hadde bestilt fra netshop.Jeg opplever at den venstre musetasten er noe hard og trykke ned og det er som om den må trykkes ned to hakk. Noen som har opplevd det samme? Er eventuelt dette et problem som vil avta etter bruk? Takker 9310574[/snapback] Jeg har ingen problemer med harde taster, men er litt skuffet over 07 modellen generelt fordi den virker litt mindre solid enn den gamle G5.. Min G5 07 har ikke blått lys under, men siden den gamle G5 har det (rødt/orange lys) lurer jeg på om jeg egentlig skulle hatt det.. Noen som vet? Lenke til kommentar
Corel Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Ok, men får å få ut musa av pakningen var jeg nøtt til å rive opp pakningen. Vil jeg fortsatt kunne sende den inn til netshop å la de reparere den gratis eller eventuelt få en ny mus? Lenke til kommentar
presets Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det skal ikke være annet lys enn fra laseren(Liten rød.. nesten usynlig fra vinkler) og sense-lysene.. Skal ikke være noe blått lys.. Ellers.. OT : Jeg har ikke opplevd noe slikt med venstretast.. :S Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 har ikke hatt dete problemet :S det KAN være at den er ny, men den skal jo uansett ikke være slik. Lenke til kommentar
Corel Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Mail er sendt til netshop. Jeg får krysse fingrene å håpe på god kundeservice. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Opplevde dette med høyretasten på en MX1000. Gikk bort etter intensivt bruk i en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå