m-momr Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 når jeg se filmer over windows share hakker de, er det mulig og buffere 100mb eller noe sånn? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Kan det ha noe med at internettlinja di ikke er rask nok til å streame filmer i sanntid? I så fall må du buffere mye avhengig av hastigheten, men det beste hadde kanskje vært å bare flytte over filene. Endret 18. august 2007 av skag1 Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 har 100 mbit local nettverk, tror ikke det som er problemet, Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Er det video over nettverket eller over internett du vil streame? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Er det video over nettverket eller over internett du vil streame? 9311925[/snapback] er lokal nettverket, "Microsoft Network Share" er jo bare over lokalnettverket. jeg ser på filmer via en filserver i lokalnettverket. beklager at jeg oppga for lite information. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå