DJ_Dark Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Haha. For et herlig bilde. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Traff godt med spådommen om at Betancur kom til å rykke fra i dag. Dessverre ble det ikke det tosifrede antallet sekunder jeg hadde håpet på. Deilig seier til Sagan i Tirreno også. En av de beste sistekilometerne jeg har sett i år, kun slått av Strade Bianche. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) Trist det som skjedde i Paris-Nice. kristoff fikk aldri sjansen til å kjøre for toppresultater. Bare tenk hva han kunne gjort med litt hjelp. Løpet er over for hans del. Hadde vel ikke trengt å kjøre gårsdagen med null flate etapper igjen. Nå skal vi ha en seier i en stor klassiker! Endret 15. mars 2014 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Ganske provoserende å se Katjusja sende ryttere av gårde i brudd. Hvor var rytterne når Alex trengte hjelp i spurten? Kan ikke se at Spilak skal bli topp 5 heller. Ja kanskje ikke topp 10 en gang. Den største sjansen deres på suksess hadde nok vært å kjøre for at Alex skulle tatt en etappeseier og kanskje mer. Nå kommer Katjusja til å sitte tomhendt igjen etter dette rittet. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) spesielt å se at Katjusja sender en mann i brudd igjen i dag. Da tar jeg ikke med showstuntet til Alex. åpenbar desperasjon når de vet at det er den eneste muligheten de har til å få ett resultat. Ingen av mulighetene deres er særlig realistisk. Men tar det for gitt at de tar til vettet til neste gang. Paris-Nice kunne jo blitt en suksess for de hadde de spilt kortene ut på en bedre måte. Er ikke så mange etapperitt for Alex før touren. Hadde vært fint med en etappeseier i ett større ritt før touren, slik at han hadde hatt feelingen inne mot topp motstand. Hvis det ikke blir resultater i touren, så kan Katjusja egentlig skylde seg selv. Alex har jo ikke fått så stor hjelp til å vinne i sterke felt i år. Da blir det vanskeligere å gjøre det i touren når det er en stund siden man har kjent på det å vinne mot de aller beste. Tar man de beste spurterne i tillegg til de som var her, så blir det vanskelig uten den rette feelingen. Selv med hele laget i ryggen. Men jeg tror Alex klarer det i touren også. Til tross for lagledelsens disponeringer. Er vel ingenting som skulle stå i veien for braksuksess der også. Men som sagt, ikke umulig at nevnte ting kan ha en innvirkning. Endret 16. mars 2014 av Step_up Ref slettet innlegg. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Det der holder neppe inn. Ville vært en sensasjon ut fra resultatene til Spilak. Ville vært heller dårlig av de andre rytterne hvis det skjer. Dette utelukkende basert på Spilaks resultater. Stybar kan godt holde inn. Endret 16. mars 2014 av Step_up Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Anbefaler alle å se Contadors soloshow i Tirreno-Adriatico i dag. Fy faen. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Hehe, har hatt mine diskusjoner om Contador her inne. Men, merkelig nok har jeg synes synd på han og. Sykling er liksom ikke det samme uten de som tar sjanser. Etter i fjor fikk jeg faktisk litt sansen for han, for han sa under de intervjuene i tdf at han hadde hatt Armstrong som et stort forbilde når han var yngre. Ble litt sjokkert, for de var jo erkefiender når de kom på samme lag. Men, det er jo et prakteksemplar på "work until your idols become your rivals". Morsom fun-fact med Contador ihvertfall. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Anbefaler alle å se Contadors soloshow i Tirreno-Adriatico i dag. Fy faen. Klatreferdighetene til de beste og kjørestyrken til Cancellara. Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hvem tror dere vinner MSR? Personlig håper jeg Thor eller Alex, men tror Degenkolb vinner. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Huff, tørr ikke å gjette en gang. Håper bare det blir litt bedre vær for syklistene i år, istapper som henger i fra syklisten var vel ikke helt optimalt Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hvor ser man sykkel egentlig? Jeg har tilgang til Sky Go, men de er jo så himla dårlige på TV-guide! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Eurosport sender det meste av store ritt. Ellers ser jeg på stream. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg ser på tv2 eller Eurosport. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) TV2 Sport sender de fleste WT-rittene i tillegg til Paris-Tours. Giroen er vel blant de største som mangler (sammen med Giro di Lombardia), men det er jo forståelig at de ikke sender alle tre GT'ene. Endret 21. mars 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Eurosport har bedre kommentatorer enn TV2 etter min mening, jeg blir i hvert fall mentalt sliten av å høre på Paasche og alt spin-off-rælet på TV2. Eurosport varierer også på ekspertkommentator i GT. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg liker TV2 under Tour de France. Vesentlig høyere produksjonsverdi enn Eurosport, selv om kunnskapen er heller skral. TV2 er flinke til å fylle ellers kjipe transportetapper med 0,5 høydemeter totalt med en masse annet tullball, og det er greit en gang i blant. Hadde blitt drittlei om de sendte samtlige World Tour-ritt og holdt på sånn hele året gjennom. Derfor er det Eurosport for alt annet. Mer sykkelkunnskap, kortere pauser og behageligere stemmer å høre på. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Nå har jeg ikke sett noe som helst sykkel på Sky Sports, men velger å tro de er bedre enn både Eurosport og TV2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå