Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!


NilsiT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trist det som skjedde i Paris-Nice. kristoff fikk aldri sjansen til å kjøre for toppresultater. Bare tenk hva han kunne gjort med litt hjelp. Løpet er over for hans del. Hadde vel ikke trengt å kjøre gårsdagen med null flate etapper igjen.

 

Nå skal vi ha en seier i en stor klassiker!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Ganske provoserende å se Katjusja sende ryttere av gårde i brudd. Hvor var rytterne når Alex trengte hjelp i spurten? Kan ikke se at Spilak skal bli topp 5 heller. Ja kanskje ikke topp 10 en gang. Den største sjansen deres på suksess hadde nok vært å kjøre for at Alex skulle tatt en etappeseier og kanskje mer. Nå kommer Katjusja til å sitte tomhendt igjen etter dette rittet.

Lenke til kommentar

spesielt å se at Katjusja sender en mann i brudd igjen i dag. Da tar jeg ikke med showstuntet til Alex. :p åpenbar desperasjon når de vet at det er den eneste muligheten de har til å få ett resultat. Ingen av mulighetene deres er særlig realistisk. Men tar det for gitt at de tar til vettet til neste gang. Paris-Nice kunne jo blitt en suksess for de hadde de spilt kortene ut på en bedre måte. Er ikke så mange etapperitt for Alex før touren. Hadde vært fint med en etappeseier i ett større ritt før touren, slik at han hadde hatt feelingen inne mot topp motstand.

 

Hvis det ikke blir resultater i touren, så kan Katjusja egentlig skylde seg selv. Alex har jo ikke fått så stor hjelp til å vinne i sterke felt i år. Da blir det vanskeligere å gjøre det i touren når det er en stund siden man har kjent på det å vinne mot de aller beste. Tar man de beste spurterne i tillegg til de som var her, så blir det vanskelig uten den rette feelingen. Selv med hele laget i ryggen. Men jeg tror Alex klarer det i touren også. Til tross for lagledelsens disponeringer. Er vel ingenting som skulle stå i veien for braksuksess der også. Men som sagt, ikke umulig at nevnte ting kan ha en innvirkning.

Endret av Step_up
Ref slettet innlegg.
Lenke til kommentar

Hehe, har hatt mine diskusjoner om Contador her inne. Men, merkelig nok har jeg synes synd på han og. Sykling er liksom ikke det samme uten de som tar sjanser.

 

Etter i fjor fikk jeg faktisk litt sansen for han, for han sa under de intervjuene i tdf at han hadde hatt Armstrong som et stort forbilde når han var yngre. Ble litt sjokkert, for de var jo erkefiender når de kom på samme lag.

Men, det er jo et prakteksemplar på "work until your idols become your rivals".

 

Morsom fun-fact med Contador ihvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg liker TV2 under Tour de France. Vesentlig høyere produksjonsverdi enn Eurosport, selv om kunnskapen er heller skral. TV2 er flinke til å fylle ellers kjipe transportetapper med 0,5 høydemeter totalt med en masse annet tullball, og det er greit en gang i blant. Hadde blitt drittlei om de sendte samtlige World Tour-ritt og holdt på sånn hele året gjennom.

 

Derfor er det Eurosport for alt annet. Mer sykkelkunnskap, kortere pauser og behageligere stemmer å høre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...