Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!


NilsiT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HELVETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg sier:GRATULERER MED NULL ETAPPESEIER NÅR ÅRETS PARIS-NICE ER OVER KATJUSJA!!!!

 

Helvetes tullinger! Det kan umulig være så vanskelig å skjønne at uten mer hjelp så er man sjanseløs i å vinne en spurt!!!! Han trenger hjelp for faen! Har Katjusja med noen sammenlagtryttere? For de må ha skjønt etter fjorårets tour at en spurter er sjanseløs uten hjelp i spurten. Det er ingen vits i å ha med en spurter hvis de ikke har tenkt å gi han to/tre mann i spurten. Får han det, så er han oppe og kjemper om seier med en gang! Og når Bouhanni ikke er den som er der fremme, så er det veldig sannsynlig at Alex hadde vunnet i dag med litt hjelp.

Lenke til kommentar

De satser vel på Spilak, men det er jo bedre med et par etappeseiere enn en middelmådig plassering i sammendraget

 

Har en fjerdeplass fra 2012 og kan vel kanskje få en bra plassering. tingen er at hvis Alex ikke får mer hjelp i spurten, så bør han istedenfor kjøre andre ritt og få hele laget rundt seg. Han skal vel være mannen Katjusja kjører for i touren og da er det lurt å ha sammenkjørt toget. Det de gjør her blir som å kaste dart, ha bind for øynene og håpe at de treffer bullseye.

Lenke til kommentar

 

De satser vel på Spilak, men det er jo bedre med et par etappeseiere enn en middelmådig plassering i sammendraget

 

Har en fjerdeplass fra 2012 og kan vel kanskje få en bra plassering. tingen er at hvis Alex ikke får mer hjelp i spurten, så bør han istedenfor kjøre andre ritt og få hele laget rundt seg. Han skal vel være mannen Katjusja kjører for i touren og da er det lurt å ha sammenkjørt toget. Det de gjør her blir som å kaste dart, ha bind for øynene og håpe at de treffer bullseye.

 

 

Ja, det er vel beste plassering, så han kan jo i beste fall få pallplass om han har laget bygget rundt seg. Men, de klarer liksom ikke å avse to stykker som kan gi de etappeseiere når de vet hva Kristoff er god for. Det her minner meg mer og mer om Thor Hushovd under ledelsen til Garmin. Mens vi snakker om Hushovd og Kristoff i form, så kan jeg jo si at jeg gleder meg til Paris - Roubaix. Ikke fullt så spennende hvis Boonen tar en reprise av 2012 da.

Lenke til kommentar

Skuffet over Kristoff?? Men hva skjønner du ikke Kaggis? har du fulgt med på spurter på dette nivået, så hadde du skjønt at det er umulig å vinne i dette selskapet uten opptrekk. Håper det er en forsnakkelse, for trodde han visste mer om en spurt i ett profesjonellt sykkelfelt enn dette.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Imponerende av Fuglsang, Jungels og Betancur å holde unna. Bra for rittet at to håpefulle brudd har klart seg til målstreken. Det ble to sekunder ned til feltet i dag, men jeg tror ikke profilen åpner for noen særlige tidsdifferanser ellers. I morgen avslutter de med en kat. 2 som bør gi en Betancur-type muligheten til å rykke fra på slutten og avgjøre rittet ved å sette et tosifret antall sekunder i sekken på resten. Etappen i Nice er hard nok til at feltet blir splittet opp, men jeg tipper det blir en gruppe med sammenlagtfavoritter som kommer sammen til mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...