Stonemeister Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Nicholas Roche, Domenico Pozzovivo, Daniel Moreno og Leopold König stakk med to kilometer igjen og kom i mål før hovedfeltet i dag. Roche vant etter et voldsomt angrep med ca. 300 meter igjen. Favorittene hold naturligvis jevnt tempo. Ingen grunn til å satse alt så tidlig som på andre etappe. Overraskende nok måtte både Samu Sanchez og Sergio Henao slippe meget tidlig allerede i dag. Da blir det nok kjørt for Uran og Nieve i Sky og Euskaltel, henholdsvis. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Sagan vant fire av sju etapper i USA Pro Challenge. Lol2k. Forøvrig, Tejay van Garderen vant rittet sammenlagt. Kom i tospann med Janier Acevedo på den ene etappen med fjellfinish og vant tempoetappen i Vail. Endret 26. august 2013 av Stonemeister Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Enda en seier for TvG og BMC, med Cadel på pallen i Giroen så syns jeg dette har vært en brukbar sesong for dem så langt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Supertalentet Oskar Svendsen (han med VO2-Max på 98ml/kg/min) kom inn på andreplass på den mest hårete klatreetappen i "ungdommens Tour de France", Tour de l'Avenir. Han var riktignok et par minutter bak vinneren. Svendsen er 19 år gammel og juniorverdensmester på tempo, og l'Avenir er et U23-ritt, så her kan det dreie seg om en fremtidig GT-vinner, om han satser på det og blir bedre på fellesstarter. Det fysiologiske er i hvert fall i høyeste grad på plass. Sykt gøy å se, i hvert fall. EDIT: Litt rot i dekningen. Kom opp en topp 3-liste på live-referatet, men så ble det endret. Talentløst av de som dekker rittet. Ser ut til at han kom inn på sjuendeplass. Det kom inn et felt på ganske mange ryttere etter vinneren. Svendsen satt blant disse, men det splittet seg på slutten. Han havnet 20 sekunder bak de beste i denne gruppa til slutt, men fortsatt imponerende av en 19-åring å være så høyt oppe. De andre i gruppa er 2-4 år eldre, alle mann. Endret 28. august 2013 av Stonemeister Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ganske heftig. Denne karen kan det komme mye bra ut av. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Har trua på Svendsen ja. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Synes proffene i Norge begynner å stille seg i kø nå. Skal bli morsomt å bli en stor sykkelnasjon i fremtiden. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Fikk folk med seg dagens etappe av Vueltaen? Herlig solobrudd med T.Martin som var 25 meter fra å vinne Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Nei, jeg måtte dra rett i bursdagsselskap etter jobb, men så det på sporten senere Det var ikke mange meterne om å gjøre for Martin nei Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Edvald i brudd på Vueltaen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Moreno, ass... Råeste rykket i sykkelverden akkurat nå? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ja den var seig den siste kneiken der Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Minnet bittelitt om avslutningen i Fleche Wallonne. Digger sånne korte kneiker på slutten av etappene. Man må liksom være atombombe-eksplosiv for å få til noe som helst der. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Litt av ett rykk, tenkte at her blir det mange sekunder. Men han stivnet ganske bra på slutten og de var ikke mange sekundene bak i mål. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Chris Horner seiler frem som den mest suspekte sykkelrytteren i hele sporten. Ikke akkurat plettfritt rulleblad på fyren heller, selv om han på en eller annen måte har unngått straff. Er ganske åpenbart at han er den såkalte "rider 15" som blir nevnt i rapporten om Armstrong. At hele karrieren skal eksplodere etter fylte 36 år og bare fortsette oppover er ikke akkurat naturlig heller. Fyren er jo 42 nå. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg må si jeg tenkte mitt jeg og. Men fortsatt så tenker jeg at man er uskyldig til det motsatte er bevisst, så dum som jeg er Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Vil faktisk påstå at prestasjonen til Horner i dag overgikk noe av det vi så fra Froome i TdF. Froome skulle i hvert fall slitt greit med å holde følge. Sier alt når Horner bare fortsatte å ta tid på en Nibali som kjørte "vollebak" etter at Horner selv hadde vært ute av sadelen i seks kilometer. Rotten to the core. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 La oss bare vente på noen offisielle rapporter Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Han lukter biff, veldig unvikende svar angående USADA/Armstrong også... http://www.cyclingnews.com/features/exclusive-interview-chris-horner-on-his-career-armstrong-and-pro-cycling Han har for øvrig vært Bruyneel-disippel både under Astana og Radioshack under det store oppsvinget sitt på slutten av karrieren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå