untouch4ble Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) På søndag starter årets Dauphine med 3 nordmenn på startstreken, Hushovd, Boasson Hagen og Laengen Tv2 har direktebilder mens Eurosport sender i redigert opptak ser det ut som. Løypen inviterer til offensiv kjøring vil jeg si. Løypeprofil: http://www.procyclin...rofile-Overview Endret 30. mai 2013 av untouch4ble 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Ikke akkurat lovende av Thor for tiden, 2 dager der han havner bakpå. Tiden begynner å renne ut mtp. på TdF hvertfall. Har aldri sett han så skrapa heller Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Tror karrieren som topprytter er over for godeste Hushovd. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Om han ikke viser noe på de to neste etappene så tror eg også det. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Flott opptrekk av Thomas for Edvald idag, lover godt for TDF. Flott dag for Hushovd og, kom vel på 4 idag. Et par flere gode topplasseringer i Dauphine, så kanskje har han mulighet for deltakelse i TDF. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Herlig dag med Edvald som vinner og Thor som nummer fire. Godt å se at Thor greier å svare kritikerne med dagens etappe. Som mange andre her var jeg temmelig sikkert på at nå var det nok. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Meget oppløftende etappe i dag av de Norske Gratulerer Edvald Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Imponerende av Thor, spesielt med tanke på en nogenlunde kupert slutt med to kat. 3-fjell innenfor de siste 50 kilometrene. De to foregående etappene har riktignok vært vesentlig hardere, men det er bra at han takler litt motbakke også. Styrken hans har tross alt vært at han holder med bedre i bakkene enn de hvasseste spurtkanonene (Cav, Greipel osv). Tror fortsatt at hans dager som (etappe)vinner i store ritt er talte, i og med at han ikke lenger er sterk nok til å riste av seg bedre spurtere i tungt terreng, mens han aldri har vært rask nok i spurtene på paddeflate etapper til å hamle opp med de aller beste. Håper selvfølgelig at han motbeviser meg og at han kan komme tilbake for fullt til tross for de siste 18 månedene med motgang og sykdom, hvis ikke bør han innse at løpet er kjørt og gi seg som proff snarest og leve videre på at han tross alt er tidenes beste og viktigste norske sykkelrytter. Ingen rytter kommer til å øke populariteten for sykkel i Norge som han har gjort. Det er jeg helt sikker på. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 For en imponerende råtten etappe av Contador i dag. Jeg koser meg. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hehe ja, han ble vel slått av Laengen også? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jepp. Stake Laengen var 4 sekunder foran. Boasson med en god 6. plass. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Froome viser styrke med den avslutningen der! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Ja, han gjorde det. Porte gjorde også en fenomenal jobb for Froome og Sky. Og de Norske henger med foreløpig, tror dette blir ett meget bra Norsk år i TdF Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Voeckler! Alltid gøy når han vinner. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 De to Astana rytterne gjorde det lett for Voekler, men kudos til Voekler for smart kjøring. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Blir ikke vanskelig å gjette at Voeckler kommer til å bli offensiv i TdF Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Blir ikke vanskelig å gjette at Voeckler kommer til å bli offensiv i TdF Har han vært noe annet enn offensiv noensinne? En av feltets mest underholdende ryttere. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Nei, han har alltid vært frampå i TdF Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Haha, Kristoff vant dagens etappe i Tour de Suisse! Grattis. http://www.youtube.com/watch?v=vMoVoGKQgXQ Endret 12. juni 2013 av untouch4ble Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Gleder meg veldig til tdf nå. Blir nok garantert rivalisering blandt to norske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå