Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!


NilsiT

Anbefalte innlegg

Utrolig morsomt på podiet i dag. Sagan er noe for seg selv. Jeg er veldig glad for at Cancellara er der han skal være. Synd med Boonen. Virker nesten som at Boonen og Cancellara bytter på å falle og vinne :p

 

Jeg fulgte ikke med på alt da jeg ville ha litt sol i dag, men får si jeg er imponert av Kristoff.

Desverre har jeg ikke helt fått sansen for typen, men må bare la meg imponere. Han har jo vist gang på gang at han holder like godt med som Edvald, i noen tilfeller bedre enn Edvald i sånne ritt. Jeg vet ikke hva Edvald drev med i spurten, men han var ihvertfall ikke med.

 

Hvis Kristoff har denne utviklingen er det faktisk han vi skal se mye av fremover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Paris - Roubaix på søndagen, årets største øyeblikk hos meg(hvis vi ser bort ifra TdF). Hvem tror dere vinner? Må si jeg holder en knapp på Cancellara aka Spartacus, men får han ei luke er det viktig at de andre jobber sammen ihvertfall Men alle vil jo bruke minst mulig krefter :) Årets Paris - Roubaix er vel kanskje Thors siste sjanse å vinne dette rittet, han er jo tross alt 35år. Edvald og Gabba kan jo skape noe bra sammen, nei håper alle de Norske er framme og viser seg.

 

Arenberg+Forest.jpg

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=hNRoie0RAUU

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...