hfthomas Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Utrolig morsomt på podiet i dag. Sagan er noe for seg selv. Jeg er veldig glad for at Cancellara er der han skal være. Synd med Boonen. Virker nesten som at Boonen og Cancellara bytter på å falle og vinne Jeg fulgte ikke med på alt da jeg ville ha litt sol i dag, men får si jeg er imponert av Kristoff. Desverre har jeg ikke helt fått sansen for typen, men må bare la meg imponere. Han har jo vist gang på gang at han holder like godt med som Edvald, i noen tilfeller bedre enn Edvald i sånne ritt. Jeg vet ikke hva Edvald drev med i spurten, men han var ihvertfall ikke med. Hvis Kristoff har denne utviklingen er det faktisk han vi skal se mye av fremover. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Internettet er et magisk sted 4 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Haha! Hærlig glis på Sagan Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Paris - Roubaix på søndagen, årets største øyeblikk hos meg(hvis vi ser bort ifra TdF). Hvem tror dere vinner? Må si jeg holder en knapp på Cancellara aka Spartacus, men får han ei luke er det viktig at de andre jobber sammen ihvertfall Men alle vil jo bruke minst mulig krefter Årets Paris - Roubaix er vel kanskje Thors siste sjanse å vinne dette rittet, han er jo tross alt 35år. Edvald og Gabba kan jo skape noe bra sammen, nei håper alle de Norske er framme og viser seg. http://www.youtube.com/watch?v=hNRoie0RAUU Endret 5. april 2013 av untouch4ble Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Spartacus sin kombinasjon av rå kjørestyrke og ekstreme evner på brostein er det ingen som kan gjøre noe med om han har dagen. Med mindre noe alvorlig skjer vinner han, spesielt med tanke på velten til Boonen. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Jeg holder en knapp på Edvald i dag Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Jeg tror Kristoff kan gjøre det temmelig bra i dag. Topp 10, muligens. Topp 3-5 på en meget god dga. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 La oss håpe det. Nå har Edvald vist seg godt fremme i dag så jeg er positiv. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hva er det med Thor og tekniske problemer da? Bytter sykkel og dekk jevnlig. Blir frustrert her jeg sitter Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Vel Kristoff fortsetter den gode sesongen sin Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Ja, han imponerer. Norges beste syklist i øyeblikket. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Meget sterkt løp av Lars Petter Nordhaug i Amstel Gold Race i dag, er han tilbake i toppform? Vi får vel se han i aksjon igjen allerede på onsdag i La Flèche Wallonne. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Ekstremt sterkt å komme inn med de beste i et så hardt ritt som Amstel Gold. Kan være en fremtidig Ardenner-vinner om han fortsetter utviklingen. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Da har La fleche wallonne startet, ihvertfall TV-sendingene. Blir spennende å se Nordhaug i dag, kommer han til å gi full pinne på slutten eller vil han bli opptrekker for Mollema? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Giro d'Italia 2013 starter i morgen og ser ikke store interessen rundt rittet her på forumet..? Noen som skal se/følge med? Jeg skal ihvertfall se på Wiggo, Nibali, Evans, Pozzovivo, Samuel Sanchez, Scarponi og Hesjedal angripe i fjellene for å nevne noen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Kommer til å se. Lette etter en tråd i stad selv faktisk. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg vurderer å mekke en. Eller så kan noen andre gjøre det. Min topp 6: 1. Wiggo 2. Nibali 3. Pozzovivo 4. Hesjedal 5. Scarponi 6. Sanchez Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) mekk it Lars Petter og Edvald på Senkveld i dag. Ikke ofte jeg orker å se Senkveld men.. Endret 3. mai 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Consider it mekked Giro d'Italia 2013 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå