Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!


NilsiT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan gikk det med Kristoff? Fortsetter han?

Kristoff sitter i feltet ja. :) Så spørs det om han kaster seg med i spurten, men uansett bra han er med videre i rittet og etterhvert finner form. Bouahnni, ja det så stygt ut, håper kragebenet var i orden. Gutten har jo vist bra form i år og synd om han blir satt langt tilbake nå som så mange fine ritt står på planen..

Lenke til kommentar

I dag begynner også Tirreno - Adriatico, der både Lars Petter og Thor er med. Lars Petter har vel en hjelperytter rolle ifølge procycling.no. For Thor sin del passer vel etappe 2, 3 og 6. Hadde vært moro å se han prøve seg på noen spurter.

 

Jeg er selv spent å se på formen hans i år, har jo tidligere uttalt i denne tråden at jeg tror karrieren hans er litt på hell. Vi får se ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser på recap av tirreno adriatico. Hvem i helsike har ansatt en så ubrukelig kommentator?

 

Hvis dere ikke har sett på. Se for dere en som akkurat har tatt seg en joint og er kjempehøy som skal kommentere sykkel

 

Ja, det var helt forferdelig. Jeg ble nesten litt provosert av det, og det skal litt til :p

Lenke til kommentar

Bare å stille om og velge svenske kommentarer. De er gode til å kommentere og har peiling. Valgte svenske kommentarer både i Paris- Nice, er jo ektra morro når Løfkvist er med i front og selvfølgelig og i Tirreno-Adriatico, Der ble det jo veldig fort klart at det var det rette valget... :rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I dag begynner også Tirreno - Adriatico, der både Lars Petter og Thor er med. Lars Petter har vel en hjelperytter rolle ifølge procycling.no.

Hva jeg kunne se, så satt Lars Petter først i Blanco toget over mål i dag. Mens Tom Jelte Slagter (som ledet WT før rittet i dag, ikke satt med der) Men både Mollema og Boom satt jo med da. Men jeg tror at om han føler seg bra, så får Lars Petter prøve seg på etapper. Tror Blanco er litt akterutseilt i sammendraget allerede i det uhyre sterke startfeltet som er i det rittet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Snøkaos deluxe i Milano - Sanremo. Ryttere har blitt fraktet med buss, rittet gjenopptar kl. 15.00 med 86 km igjen å kjøre, Nordhaug har stått av.

 

Edit: Imponerende av Kristoff å henge med så langt og i tillegg slå Cavendish i spurten :) Dessverre for hans del var det ett lite brudd på 6-7 stk. 15sek foran, så han endte på 8.plass. Uansett er det bare å ta av seg hjelmen for en slik prestasjon der de andre Nordmennene sviktet i snø, sludd, regn og istapp føret.

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

der de andre Nordmennene sviktet i snø, sludd, regn og istapp føret.

Ikke Gabba, han satt i hovedfeltet og fikk en 27 plass. :) Hushovd fikk dessverre sykkeltrøbbel. Når det gjelder Lars Petter så var han inblandet i en stygg velt rett før rittet ble avbrutt, han kom seg opp til feltet igjen, men hadde så vondt i beinet etter velten at han måtte stå av. For Edvald var det forhåpentligvis i tidligste laget rett etter høydeoppholdet. Tre ritt til uka med Gent Welvegen på søndag, får håpe han får resultater, ellers tar vel Stannard kapteinsrollen hans i PR.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...