Bark1Steinar Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Det jeg er lurer mest på er hvorvidt det er noe hold i det Oprah sier når hun sier at ingenting er avtalt på forhånd mtp. spørsmål og graving. Vet ikke hva jeg kan forvente av intervjuet, men jeg har en følelse at vi får se skuespill i verdensklasse. Greit å bli ferdig med kukken, i alle fall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Er nok bare et PR-stunt. Lettjente penger for Oprah. Går også rykter om at IOC har lyst til å fjerne sykkel fra OL. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Indeed. Ja, leste dette jeg også. Det som derimot irriterer meg er kommentarfeltet (i dette tilfellet tv2sporten), der 90% ikke skjønner en drit av den oppryddingen som har foregått de senere år, og bare vil ha sporten bort. Dersom gamle resultater i OL skal ødelegge for fremtidige hardtarbeidende atleter, kan de like godt legge ned hele arrangementet. Tror du finner mye piss i alle sporter dersom du leter hardt nok. 1 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 IOC er bare politikk og har lite med sport å gjøre Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Lance har nå en mulighet til å hjelpe sporten. Han må ut med alt og må ut med navn (ikke offentlig såklart) på involverte for å rydde opp. Uansett hva som kommer ut så vil Lance alltid være en av mine største helter . Ingenting kan endre på det. I ettertid må også dopingreglene endres ASAP. 2 år er en latterlig straff. Blir man tatt for doping (prestasjonsfremmende midler helst) så er det utestengelse på livstid fra ALL idrett, også som trener. Lag og sponsorer kan kreve tilbake penger, samt at man blir ribbet for alle profesjonelle meritter. Det burde gjøre det ekstremt lite gunstig for idiotene å bruke doping. 1 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Han gjør bare hva som gagner ham selv. Det er ikke uten grunn han stiller med et lass av rådgivere uansett hvor han går og hvem han snakker med. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg blir lettere irritert over diverse arrangører som vil ha tilbake penger de har betalt til Armstrong for å stille opp på noe. De betalte for å få oppmerksomhet på arrangementet sitt der og da, og det fikk de. Flere år senere skal de plutselig ha tilbake disse pengene fordi det nå har kommet frem at han er en jukser? Det visste vi jo ikke da, så arrangørene fikk jo akkurat den positive oppmerksomheten de ønsket og som de betalte for. For å vri litt på det så kan vi jo ta et tenkt eksempel der jeg for noen år siden betalte kr 1 mill til Lostprophets for å stille på en konsert. Konserten blir en suksess og går i overskudd. Nå har det kommet frem at vokalisten er en fæl pedofil faen, så burde jeg da kreve millionen tilbake fra bandet? Det er jo bare tullete. Hadde jeg derimot betalt kr 1 mill før denne avsløringen for en konsert som ble holdt senere, da ville jo dette ha gitt katastrofale konsekvenser for billettsalget, og det hadde bare vært rett og rimelig at jeg fikk en slags kompensasjon. 1 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Har nok med arrangørenes "gode navn og rykte", som de føler er blitt svertet for å ha betalt en doper for å stille opp hos seg. Endret 16. januar 2013 av hightow Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Indeed. Ja, leste dette jeg også. Det som derimot irriterer meg er kommentarfeltet (i dette tilfellet tv2sporten), der 90% ikke skjønner en drit av den oppryddingen som har foregått de senere år, og bare vil ha sporten bort. Dersom gamle resultater i OL skal ødelegge for fremtidige hardtarbeidende atleter, kan de like godt legge ned hele arrangementet. Tror du finner mye piss i alle sporter dersom du leter hardt nok. Jeg måtte sette en som ville ha bort tour de france på plass. (tv2-kommentarfelt) Hvem faen bryr seg om at det går på dagen på sommeren? I tillegg var han på jobb(tok ferie utenom fellesferien), så det plager han uansett kun i maks 2 timer etter jobb. For å si det sånn, det er mange drittprogrammer på tv resten av året jeg ikke vil se. Men, jeg klager for faen ikke Endret 16. januar 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Arrangørere som vil ha tilbake pengene synes jeg ikke noe om. De rene rytterne som ble snytt for premiepenger på den tiden derimot, de må få lov til å føle seg lurt. Når det er sagt så er det vel ingen som vet hvem som faktisk var ren i den perioden. Jeg tviler ikke på at vi hadde ritt der den moralske vinneren ikke engang var blant topp 20. Når det gjelder kommentarfeltet på diverse nettaviser så er det ingen grunn til å la seg irritere. Bare å hente popkorn og nyte idiotien Norge har å by på. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Selv bruker jeg å benke meg foran VG og Dagbladet, er det noen andre aviser det er lurt å le seg gjennom? Tenker på kommentarfelt, altså. Det er jo frustrerende å lese kommentarer som "Bare en ekte mann ville stått fram på denne måten", "Armstrong viser hvor sterk han er ved å gjøre dette, osv." Det er kun to typer personer som ennå støtter Armstrong; de som ikke har satt seg inn i saken og de som hadde støttet han blindt samme hva som skjedde. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Stort sett avisene som bruker Disqus er de beste DB og TV2 er slagere. E24 er også morsomt hvis det kommer noen useriøse innom. Blir litt mer saklig hos de som bruker facebook. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Ganske mange engelske aviser som har morsomme kommentarfelt. The Guardian er herlige saker når det gjelder fotballartikler. Er nok hakket mer saklig hos de med facebook ja, men det finnes fortsatt ufattelig mange tullinger på VG nett. Vet ikke om de er klar over at de signerer med fullt navn. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Saklig på Facebook? Bruker vi samme Facebook, eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Tenker ikke på selve facebook da, men kommentarfelt som krever innlogging med facebook. På VG kan det dukke opp en eller annen saklig fyr i ny og ne, mens hos TV2 (der man kommenterer anonymt) så er det bare tullinger. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Åja, du mente på selve avisene? Jeg snakket om kommentarene på FB-sidene til avisene og artiklene de selv linker til der. Bare vås. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Ser nå at det er veldig mange som krever penger tilbake av Lance. Kan ikke si at jeg har satt meg så veldig inn i denne saken, men jeg synes det er helt tåpelig. Til tross for at mannen er en syndebukk innenfor sykkelidretten, har han likevel kjempet seg gjennom kreft og hatt et stort engasjement innenfor området. Kan godt hende at han har brukt penger til andre formål, noe jeg ikke kan utale meg om, men dette sier jo litt om bransjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Haha, ja. FB-sidene og kommentarene der må være noe av det dummeste som finnes. Gleder meg til årets PH-sesong starter, da blir det ekstremt gøy å følge FB-siden til programmet. "At the end of it... 2,5 hours… we both were pretty exhausted. And I would say I was satisfied," Oprah said. Bare jeg som tenkte koffert? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Ser nå at det er veldig mange som krever penger tilbake av Lance. Kan ikke si at jeg har satt meg så veldig inn i denne saken, men jeg synes det er helt tåpelig. Til tross for at mannen er en syndebukk innenfor sykkelidretten, har han likevel kjempet seg gjennom kreft og hatt et stort engasjement innenfor området. Kan godt hende at han har brukt penger til andre formål, noe jeg ikke kan utale meg om, men dette sier jo litt om bransjen. Lance er en skurk. Målt i penger er han kanskje den største skurken i historien. Han har jukset seg til hundrevis av millioner kroner. Hva gjør man med mennesker som stjeler i dagens samfunn? Jo, låser dem inn. Han har kanskje gjort mye for kreftsaken, men det rettferdiggjør ikke alt det gale han har gjort. Han burde bli fratatt alt han eier og fengsles for resten av livet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Ser nå at det er veldig mange som krever penger tilbake av Lance. Kan ikke si at jeg har satt meg så veldig inn i denne saken, men jeg synes det er helt tåpelig. Til tross for at mannen er en syndebukk innenfor sykkelidretten, har han likevel kjempet seg gjennom kreft og hatt et stort engasjement innenfor området. Kan godt hende at han har brukt penger til andre formål, noe jeg ikke kan utale meg om, men dette sier jo litt om bransjen. Hva han har brukt pengene på har ikke noe å si, det som derimot har noe å si er at de pengene aldri skulle ha blitt utbetalt eller de skulle ha blitt betalt til noen andre. Dersom du og en annen fyr har som jobb å bære ved og du gjør jobben skikkelig, mens han andre lyver og sier at din stabel med ved egentlig er hans slik at han får betalt. Ville du ment at det var rettferdig at han fikk pengene og ikke du? De som støtter Lance sier selv at man må skille mellom "Sykkel-Lance" og "Kreft-Lance", men likevel så trekker de samme folkene fram kreftsaken hver gang det er snakk om Armstrong. Dessuten, folk burde sette seg litt inn i Livestrong også. Det finnes rimelig klare bevis for at penger har blitt flyttet fram og tilbake fra Livestrongs konto og til Armstrong sin samt at de har blitt brukt til "studieturer" til ekstravagante plasser. Armstrong har ranet til seg penger, det er ikke forskjell på dette og et vanlig bankran. Den eneste forskjellen er at millioner av mennesker så på mens Lance robbet alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå