miniPOK Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hmm... Eg er ikkje stor fan av Hushovd, men beundrer han for alt han har oppådd. Kan jo nevne til grønn trøye og 4 etappe-seirer i TdF. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Gi f'en i hushovd ? :O Kor stor forskjell er det ikkje på å slå Bettini i en Giro spurt, og å slå alle kanonene på Champs Elysses? dummaste eg har hørt.... oppgangssupporter! hva mener du med det? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Noen som vet hvilket sykkelløp som er størst på publikum? Tenker på antall tilskuere. Kan tenke meg det er TdF, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hvordan gikk ettappen i dag? Fikk ikke sett den, hørte det ble rosa drakt bytte? Benatti har vel forsatt lilla? Endret 15. mai 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 NRK har en grei side om Giro'en. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Folkens, imorgen(Fredag) vil bli den tyngste etappen i giroen til nå... den er nok verdt å se. Husk NRK1 kl 15:00-17:**, VIKTIG! Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Jepp! mistet dagens etappe grunnet fotballkamp (som forøvrig endte med eit forsmedlig 4-3 tap mot jævlene frå skudesneshavn) men men.... blir spennende når me nærmer oss 14. etappe og "helvetes-uka" i Giro'en Endret 16. mai 2008 av miniPOK Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Etappen idag var ganske gøy, selv om jeg ikke husker navnet på vinneren:P Ricco, Di Luca og Piepoli viste krefter... Endret 16. mai 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Æsj, så dere Contador ikke klarte å henge med på slutten. Får håpe han kommer sterkere senere i fjellene. Di Luca virker veldig sterk nå, ville ikke blitt overrasket om han stikker av med seieren i Giroen. Men min favoritt er Contador, selv om han kjører for dopinglaget Astana. Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Hmm... hva er vitsen med å kalle det et dopinglag... Tida med Vinokourov og Kascheskin er jo over. Dei har bytta ut hele laget + fått Bruynell som sportsdirektør... Endret 17. mai 2008 av miniPOK Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Ricco stakk av med seier på dagens etappe;) forran Bettini Endret 17. mai 2008 av miniPOK Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Ja. Hvorfor kalle det Dopinglaget? Er jo helt utrenska. Syns at det ar dumt at Astana ikke får kjøre touren i år. Edit: Noen som vet om Damiano Cunego skal kjøre touren i år, siden han ikke er med i Giroen? Endret 17. mai 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) De fleste har vel oppfattningen av at Astana består kunn av penger, som gjør alt for å vinne. I fjord måtte de ty til doping for å nå målet sitt. I tilleg har det vært masse oppstyr rundt deltagelsen dems i Giroen og Touren og dette er pga doping tull! Husker ikke helt hva laget som var før Astana het, men det var Contador har fått sine beskyldninger om doping fra. Dette laget bestod også av en masse doping tull. Uansett så var det en morsom avsluttning på 8. ettappe Dæven det var morsomt å se Di Luca spurtet oppover ved siden av feltet, bare synd han ikke holdt helt inn. Ricardo Ricco vant sin andre ettappe i årests Giro med Bettini på andre. Ricco tok også den lilla trøyen, gått gjort egentlig Endret 17. mai 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Javel.. så du meiner at Astana tydde til doping dette er jo absurd! Vinokourov og Kascheskin var det som dopet seg. Kan ikkje foretille meg at Astana som lag hadde noko med det å gjere. Btw: interresant å høyre om Vinokourov som skal ha blitt observert i hard-trening. Har han lurt heie dopingsystemet og stiller til start i Beijing-OL? :!: Endret 17. mai 2008 av miniPOK Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Har det ikke komt nye regler som sier at du kan bli fengsla for å dope deg, eller er dette bare "under progress"? Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Ja. Hvorfor kalle det Dopinglaget? Er jo helt utrenska. Syns at det ar dumt at Astana ikke får kjøre touren i år. Edit: Noen som vet om Damiano Cunego skal kjøre touren i år, siden han ikke er med i Giroen? Cunego har satset alt på Touren i år ja Endret 17. mai 2008 av miniPOK Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Javel.. så du meiner at Astana tydde til doping dette er jo absurd! Vinokourov og Kascheskin var det som dopet seg. Kan ikkje foretille meg at Astana som lag hadde noko med det å gjere. Btw: interresant å høyre om Vinokourov som skal ha blitt observert i hard-trening. Har han lurt heie dopingsystemet og stiller til start i Beijing-OL? :!: Hele ledelsen ble byttet ut med Vino, og det var bare tilfeldig? Neppe Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Poenget er at Astana sparket heile lagledelsen for å reinvaske navnet sitt! Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Okei, jeg visste ikke at hele ledelsen til Astana har blitt skiftet ut. Alikevel tror du Vino og Kaskh har doppet seg uten at ledelsen har vært med på det? Det tror ikke jeg, og når det gikk til helvete for Vino i starten a Touren, da fant legene i Astana fram litt gammel blod han har tatt ut før å sprøytet det inn i han. Åååå det irritere meg at doperene i det hele tatt for lov til å signere kontrakter med profflag igjen Endret 17. mai 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jepp,, det gjer det absolutt! Ble forbannet når Basso signa med Liquigas! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå